تاریخ انتشار: 1403/01/13 05:35
کد خبر: 1272061

استقلال ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد تومان برای جذب این ستاره هزینه می‌کند؟

اگر چه محمد محبی برای بازگشت به استقلال و بازی دوباره در این تیم ابراز تمایل کرده است اما به نظر امکان خرید این بازیکن از سوی باشگاه استقلال وجود ندارد.
استقلال ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد تومان برای جذب این ستاره هزینه می‌کند؟

باشگاه استقلال به تازگی برای بستن پرونده شکایت باشگاه سانتاکلارا ۵۰۰ هزار یورو هزینه کرده است. این به خاطر یک فصل در اختیار گرفتن محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی بود. البته باشگاه استقلال ابتدا می‌توانست با پرداخت ۲۴۰ هزار یورو به باشگاه پرتغالی این پرونده را مختومه کند اما ارایه فیش جعلی به باشگاه پرتغالی موجب شکایت آنها شد و دادگاه بین‌المللی ورزش باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو محکوم کرده است.

به تازگی محمد محبی در یک مصاحبه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده است اما استقلال نمی‌تواند نام این بازیکن را به لیست خرید خود در تعطیلات تابستان اضافه کند.

قرارداد روستوف با محمد محبی سه ساله است و اگر استقلال در این برهه از زمان بخواهد محمد محبی را قطعی بخرد باید در حدود ۲ و نیم میلیون یورو (بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان) هزینه کند. البته این مبلغی‌ست که در سایت ترانسفرمارکت برای ارزش فعلی محبی قید شده که بعید است باشگاه روسی هم به مبلغی کمتر از همین میزان رضایت دهد.

به طور قطع استقلال توان پرداخت این پول را به روس‌ها ندارد و در فصل آینده هم شاهد حضور محمد محبی در ترکیب روستوف خواهیم بود مگر اینکه از سوی تیم روسی به تیم دیگری غیر از استقلال فروخته شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg6zy

آخرین اخبار