تاریخ انتشار: 1403/01/09 20:07
کد خبر: 1271914

پاسخ تند تراکتور به سپاهان: برخی باشگاه‌ها برای فرار از ناکامی، به حاشیه‌سازی می‌پردازند

سعید مطفری زاده به اظهارات مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.
پاسخ تند تراکتور به سپاهان: برخی باشگاه‌ها برای فرار از ناکامی، به حاشیه‌سازی می‌پردازند

 ساعاتی بعد از اظهارات تند رضا فتاحی، سرپرست سپاهان، در خصوص هواداران تراکتور مبنی بر استفاده آنها از مواد دودزا و همچنین درخواست برای استفاده از داور ویدیویی، سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما بدون اسم بردن از باشگاه سپاهان، پاسخ آنها را داده است:

* از همه تیم‌ها استقبال خوبی داشتیم
فرهنگ هواداری ما زبانزد است و همیشه از همه تیم‌ها به بهترین شکل استقبال داشتیم و مهم‌ترین بازی‌ها را میزبانی کردیم و حتی هواداران ما به استقبال آنها رفتند و مراتب میزبانی را به بهترین شکل انجام دادند.

* ما کوچکترین حاشیه نداشتیم
تعجب می‌کنیم مدیران باشگاهی که به دلیل رفتار هواداران یا مدیریتی آنها چند بازی جریمه شدند، چطور به خودشان اجازه می‌دهند در مورد هواداران و باشگاه تراکتور که کوچکترین حاشیه‌ای نداشته‌اند، صحبت کنند؟ ما تعجب می‌کنیم که بعضی از باشگاه‌ها به خودشان اجازه ‌می‌دهند وارد مسائلی شوند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

* ما اولین متقاضی VAR بودیم
در همین فصل ما بارها به دلیل استفاده از وی ای ار در بازی‌های خاص اعتراض کردیم و اساسا ما اولین متقاضی ورود وی ای ار به فوتبال ایران هستیم. در عین حال شاهد هستیم تیم‌هایی که با هزینه‌ هنگفت شش مسابقه متوالی را با و بدون وی ای ار باختند، دم از نگرانی از نبود وی ای ار می‌زنند.

* بدون کوچکترین اتفاق میزبان تیم‌ها بودیم
همیشه در طول این فصل به گواه همه نمایندگان و ناظران و مسئولان فدراسیون بازی‌های تراکتور بدون کوچکترین حواشی برگزار شده و هرگز نه بیانیه نوشتیم و نه اعتراضی کردیم.

* آنها اهداف خاصی دارند 
تیم‌هایی که باوجود تبلیغات و هزینه انچنانی نتیجه نگرفتند چگونه به خودشان اجازه می‌دهند در مورد ما صحبت کنند؟   همانطور که گفتم ما از اولین تیم‌هایی بودیم که خواستار ورود تکنولوژی داور ویدیوی شدیم و  حالا برای ما جای تعجب دارد که بعضی باشگاه‌ها بخواهند به این شکل و با اهداف خاص این صحبت‌ها را مطرح کنند.

* امیدواریم فدراسیون رسیدگی کند
از مسئولان فدراسیون درخواست داریم این گونه رفتارهای مدیران هیجان زده را رصد کنند و اجازه بدهند فوتبال در فضای ورزشی و درست به دور از هرگونه تنش و حواشی برگزار شود.

* داوران پاک‌ترین قشر فوتبال هستند
ما می‌دانیم که این افراد قصد دارند با صحبت‌های خود روی داوران یا نمایندگان بازی تاثیر بگذارند  اما در عین حال به سلامت و دانش داوران و نمایندگان و ناظران اطمینان داریم و هیچوقت به خودمان اجازه نمیدهبم که آنها را به دو دسته قوی و ضعیف تقسیم کنیم و قطعا هر داوری که کمیته داوران برای بازی‌ها انتخاب کند،  مورد اعتماد خواهد بود.

* هواداران ما به اتوبوس تیم‌ها سنگ نزدند 
ما به همه تیم‌ها و هواداران فوتبال احترام می‌گذاریم اما برخی رفتار و صحبتها باعث می‌شود که ما هم مواردی را به یاد بیاوریم و بیان کنیم. فراموش نکنید به هیچ اتوبوسی در تبریز سنگ ‌پرانی نشده و هرگز هواداران ما به چشم ماموران و سربازان انتظامی آسیب نزدند. هرگز هواداران ما مانع ورود به اتوبوس تیم‌ها به ورزشگاه نشدند. بنابراین وقتی می‌خواهید در مورد هواداران شریف و پرشور تراکتور صحبت کنید باید مبادی ادب و احترام را رعایت کنید و در عین حال اخلاق حرفه‌ای داشته باشید و به قوانین فوتبال ایران پایبند باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npj7qk

آخرین اخبار