تاریخ انتشار: 1403/01/17 19:51
کد خبر: 1272214

نساجی قائمشهر - ملوان بندرانزلی؛ دربی انتقامی شمالی‌‌ها به یاد قایقران و اولادی

نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
نساجی قائمشهر - ملوان بندرانزلی؛ دربی انتقامی شمالی‌‌ها به یاد قایقران و اولادی

به گزارش فرتاک ورزشی

دربی شمالی‌‌ها درحالی هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار می‌شود که ملوان بندرانزلی با کسب 35 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و برای کسب سهميه تلاش می‌کند و این در حالی است نساجی قائمشهر برای بقا در لیگ برتر می جگند و همین زیبایی های این بازی را دو چندان کرده است و قطعا هیچ تیمی دوست ندارد بازنده میدان شود.

ملوان در لیگ بیست و سوم با حضور مهدی تارتار آنقدر خوب نتیجه گرفته که الان به این تیم به چشم یک تیم مدعی نگاه می‌کنند و در سوی مقابل نساجی هم با کلی تغییرات در نیمکت هنوز نتوانسته خودش را از جمع فانوس به دستان جدا کند. 

در حال حاضر ساکت الهامی هدايت نساجی را برعهده دارد که او نیز نتوانسته تیم‌ پرهوادار شمالی را از بحران نجات دهد. اگر نساجی دربی حساس شمالی‌ ها را واگذار کند یک گام دیگر به سقوط نزدیک می شود. در سوی مقابل ملوان در سالروز درگذشت اسطوره فوتبال گیلان مرحوم ( سيروس قایقران ) بازی را برگزار می کند که اصلا دوست ندارد بازنده میدان شود. دیدار رفت را ملوان با یک گل به سود خود به پایان رساند که بازی برگشت حکم بازی انتقامی را برای قائمشهری ها دارد. ناگفته نماند مهرداد اولادی هم یکی از اسطوره های قائمشهر و مازندران است که سالروز درگذشت او نیز چندان فاصله ای با سالروز درگذشت قایقران ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npj7zv

آخرین اخبار