تاریخ انتشار: 1403/01/20 11:43
کد خبر: 1272386

اختصاصی/مشکل سایپا سرمربی و مدیرعامل نیست؛برخی ها باید از باشگاه بروند!

سایپا پس از تغییر چند باره سرمربیان و مدیرام عامل همچنان روی نوار ناکامی است.
اختصاصی/مشکل سایپا سرمربی و مدیرعامل نیست؛برخی ها باید از باشگاه بروند!

به گزارش فرتاک ورزشی

سایپا از روزی که به لیگ یک سقوط کرده است همیشه مدعی صعود بوده است اما به یکباره دچار افت شدیدی می شود مه در پایان فصل از قافله صعود به لیگ برتر جا می مانند تا نارنجی پوشان تهرانی که از قدیمی ترین تیم های ایران هستند جایی در سطح نخست فوتبال کشور نداشته باشند.

تغییر چندین مدیرعامل و سرمربی هم در این فصول چاره کار نبود تا اینکه همیشه در این میان صدای مربیان پس از کنار رفتن اجباری یا اختیاری دربیاید، کلمه مشترک تمانی آن ها اعم از سعید اخباری، امید روانخواه، حمیددرخشان، محمود فکری و این اواخر مهدی حسینی نسب هم به صراحت دلایل اصلی ناکامی این تیم را حضور برخی افراد سودجو در این باشگاه کردند.

افرادی که در باشگاه سایپا علاوه بر شغل های دولتی کارمند این باشگاه هم هستند و حقوق های نجومی دریافت می کنند اما با توجه به اینکه خود را پیشکسوت فوتبال می دانند همیشه نقش اصلی دخالت در تیم دارند، این فرد که خودش یک تیم افراد در باشگاه سایپا دارد در این فصول کارشکنی های بسیاری کرد تا حتی برخی سرمربیان نتیجه نگیرند تا حضور خودش در باشگاه له خطر نیفتد.

حالا با توجه به این موضوع مدیران کلان سایپا و سازمان بازررسی باید به این موضوع ورود کنند که چه طور با اینکه مدیر عامل های بسیاری رفت و آمد کردند اما چه طور برخی افراد همیشه در صحنه هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npj97r

آخرین اخبار