تاریخ انتشار: 1402/06/06 01:09
کد خبر: 528

پیشکسوت استقلال: میلیاردها تومان در فوتبال هزینه می‌شود ولی نمی‌توانند VAR بیاورند/ حذف از آسیا ضربه شدیدی به استقلال زد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: میلیاردها تومان در این فوتبال هزینه می‌شود و با یک اشتباه داوری ممکن است یک تیم نابود شود.
پیشکسوت استقلال: میلیاردها تومان در فوتبال هزینه می‌شود ولی نمی‌توانند VAR بیاورند/ حذف از آسیا ضربه شدیدی به استقلال زد

منصور رشیدی با انتقاد از داوری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این همه منابع مالی وجود دارد، ولی نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده کنیم. مسئولان چند سال است وعده آوردن VAR را می‌دهند، اما هنوز خبری نیست. کشورهای همسایه به راحتی از این سیستم استفاده می‌کنند، ولی ما بی‌بهره هستیم. خطایی که قبل از پنالتی سپاهان رخ داد، واضح بود، ولی چون VAR نداریم به راحتی از اشتباهات داوری هم می‌گذریم. میلیاردها تومان در این فوتبال هزینه می‌شود و با یک اشتباه ممکن است یک تیم نابود شود.

«میلیاردها تومان در این فوتبال هزینه می‌شود و با یک اشتباه ممکن است یک تیم نابود شود.»، وی با بیان این جمله در مورد شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان تصریح کرد: استقلال بهتر از سپاهان بازی کرد و اگر زوج مهدی قایدی و محمد محبی بودند، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. ارسلان مطهری که دوندگی زیادی داشت در خط حمله تنها بود و نتوانست کاری انجام دهد. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند استقلال را لِه می‌کند، ولی استقلالی‌ها بودند که جنگیدند و سرتر از حریف بازی کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکلات مدیریتی باعث حذف استقلال از آسیا شد. به گفته آقایان، باشگاه با بدهی 700 میلیاردی روبه‌رو است، اگر این همه بدهی وجود دارد، چطور تا قبل حذف از آسیا فقط صحبت از بدهی استراماچونی بود؟ قرار بود قبل از حذف این پول پرداخت شود، ولی مشخص نشد چه اتفاقی افتاد که زمانی که حذف استقلال قطعی شد، پول را پرداخت کردند. استقلال بابت حذف از آسیا ضربه شدیدی خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o39jw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشیدی: مظلومی وقتی هیچ اطلاعی ندارد چرا در استقلال می‌ماند؟/ ناامید شده‌ایم