تاریخ انتشار: 1402/09/17 19:06
کد خبر: 1263139

بازیکنان مد نظر بارسلونا +جزئیات

شرایط مالی باعث شد تا چند گزینه از لیست مقامات باشگاه بارسلونا حذف شوند.
بازیکنان مد نظر بارسلونا +جزئیات

بارسلونا برای یافتن یک هافبک دفاعی برای تقویت بسیار تلاش می‌کند از همین رو مجموعه‌ای از نام‌ها در فهرست نهایی قرار گرفته‌اند و باشگاه تشخیص می‌دهد که یک خرید برجسته در بخش هافبک دفاعی برای مبارزه جهت کسب جام قهرمانی ضروری است.

با توجه به شرایط مالی بارسلونا بعد از بررسی نام‌ها و ارزیابی گزینه‌ها تعدادی از آنها از لیست خارج می‌شوند.

براساس گزارش اسپورت، مارتین زوبیمندی بازیکن رئال سوسیداد و جاشوا کیمیچ بازیکن بایرن‌مونیخ ۲ بازیکنی که پیوسته با غول‌های کاتالونیایی ارتباط داشته‌اند، حضورشان کاملاً منتفی هستند. این گزارش استدلال می‌کند که بارسلونا یکی از خریدهای خود را غیرممکن می‌داند زیرا بارسا قادر به برآورده کردن قیمت این بازیکنان نیست.


 

بارسلونا

تابستان گذشته بارسلونا به دلیل وضعیت مالی ناپایدار نتوانست خواسته‌های ژاوی برای جذب زوبیمندی را برآورده کند و حالا با توجه به اینکه باشگاه هنوز در این زمینه بهبود نیافته فعال کردن بند فسخ 60 میلیون یورویی او به نظر سناریوی قابل قبولی نیست. 

گزارش‌های قبلی حاکی از علاقه بایرن مونیخ به تشکیل گروه دوگانه کیمیچ و زوبیمندی در خط هافبک بوده و باواریایی‌ها مشتاق شکست دادن بارسلونا با جذب زوبیمندی هستند.

با این شرایط بارسلونا باید گزینه‌های جایگزین و مقرون به صرفه را بررسی کند. برونو گیمارش، یوسف فوفانا و آمادو اونانا از بازیکنانی هستند که در رادار بارسلونا قرار دارند. زمان، نحوه برنامه‌ریزی بارسلونا برای تقویت پست هافبک دفاعی را آشکار خواهد کرد اما آنچه مسلم است این است که برنامه‌ریزی برای جانشین بوسکتس در حال شکل گیری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgbwg

آخرین اخبار