تاریخ انتشار: 1402/12/24 17:15
کد خبر: 1269215

مهم‌ترین صحنه دربی 103؛ افسوس عیسی از شیرجه‌ای که نگرفت!

گلزن برجسته پرسپولیس در دربی نتوانست درخشش خود در بازی‌های قبلی را تکرار کند.
مهم‌ترین صحنه دربی 103؛ افسوس عیسی از شیرجه‌ای که نگرفت!

به گزارش فرتاک ورزشی

مطابق انتظار عیسی آل‌کثیر در نوک خط حمله پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفت اما نتوانست کار بزرگی که در دربی برگشت فصل قبل و دو فصل قبل‌ترش انجام داده بود را تکرار کند.

آل‌کثیر با پشتوانه دو گل سه امتیازی در دربی‌های لیگ که به اندازه طلا برای تیمش می‌ارزید پا به این میدان گذاشت اما از تک فرصت خود بهره‌ای نبرد.

شرایط بازی به‌خصوص در نیمه دوم به گونه‌ای بود که عیسی برای توپ گرفتن باید عقب می‌آمد چرا که در انبوه مدافعان حریف فضایی پیدا نمی‌کرد تا صاحب توپ شود.

مهم‌ترین و شاید تنها موقعیت او برای گلزنی همان صحنه مشکوک به پنالتی بود که در زمان درست جای درست قرار داشت اما نتوانست از ارسال عالی عالیشاه سودی ببرد.

هر چند به نظر می‌رسد سیلوا او را لمس کرد یا یک هل کوچک داد اما انگار حواس عیسی بیشتر از اینکه به دنبال ضربه زدن با سر باشد به فکر پنالتی گرفتن بود.

عیسی آل کثیر

با وجود محاصره تمام و کمال حمله وران پرسپولیس و به‌خصوص عیسی که در فضایی تنگ گرفتارش شده بود او تا پایان بازی در زمین ماند و موقعیت دیگری نصیبش نشد.

عیسی متخصص ضربه زدن در باکس حریف و حوالی نقطه پنالتی است اما مدل بازی استقلال او را از این منطقه دور کرد و موقعیتی هم برای او ساخته نشد تا برخلاف دربی برگشت فصل قبل او موفق به گلزنی نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqggdo

آخرین اخبار