تاریخ انتشار: 1403/01/03 13:41
تاوان سنگین تجاوز
کد خبر: 1271715

تصویر شوکه‌کننده از دستگیری ستاره سابق رئال (عکس)

روبینیو بامداد امروز توسط پلیس فدرال برزیل دستگیر و روانه زندان شد. او به 9 سال زندان بابت تجاوز به یک زن آلبانیایی در ایتالیا محکوم شده است.
تصویر شوکه‌کننده از دستگیری ستاره سابق رئال (عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی

روبینیو یکی از استعدادهای درخشان فوتبال برزیل بود که تجربه بازی در رئال مادرید، منچسترسیتی و میلان را داشت اما رفتارهایی که در بیرون از زمین در پیش گرفت تاثیر مستقیمی روی زندگی حرفه‌ای او داشت.

دستگیری ستاره سابق رئال

این بازیکن در زمان حضورش در کشور ایتالیا و در سال 2013دست به تجاوز زده بود و پرونده این اقدام پس از این که او خاک این کشور را ترک کرد به جریان افتاد. درخواست مقامات ایتالیایی برای استرداد او بی‌نتیجه ماند اما حالا مشخص شده است که حکم دادگاه قرار است در کشور برزیل اجرایی شود.

دستگیری ستاره سابق رئال

دادگاه فدرال سانتوس بعد از ظهر دیروز نامه را از دیوان عالی دادگستری (STJ) دریافت کرد و در ساعات اولیه شب حکم بازداشت را صادر کرد. روبینیو ساعاتی بعد به مقر پلیس فدرال منتقل شد. سیستم زندان‌های برزیل به عنوان "جهنم روی زمین" تعریف شده است: سر بریدن، خشونت جنسی و ...

روبینیو وارد یک سیستم زندان مخوف در برزیل خواهد شد که شرایط مشوش، آن را برجسته می‌کند و در مطبوعات به عنوان "جهنم روی زمین" لقب گرفته است (زندانیان سر بریده، قاچاقچیان وحشی، حمام‌هایی با سوراخ‌های روی زمین، شرایط بهداشتی بد، خشونت جنسی).

دستگیری ستاره سابق رئال

خبرنگاران و عکاسان زیادی روبروی منزل روبینیو تجمع کرده بودند و زمانی که یکی از دوربین‌ها به ماشین پلیس که روبینیو داخل آن دست بند زده حضور داشت، نزدیک شد، او با واکنشی فوری دراز کشید به طوری که کسی نتواند چهره‌اش را ثبت کند. روبینیو حالا باید 9 سال آینده را در حبس باشد و در 49 سالگی آزاد خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgokq

آخرین اخبار