تاریخ انتشار: 1402/12/17 05:15
کد خبر: 1268563

ملوان به دنبال طلسم شکنی برابر گل گهر/ قوی سپید در اندیشه پرواز بر روی تالاب انزلی

ملوان بندر انزلی در هفته نوزدهم برابر گل گهر سیرجان صف آرایی می کند تا با کسب سه امتیاز چند پله صعود در جدول را تجربه کند.
ملوان به دنبال طلسم شکنی برابر گل گهر/ قوی سپید در اندیشه پرواز بر روی تالاب انزلی

به گزارش فرتاک ورزشی

ملوان از ساعت 17:30 روز پنجشنبه در حالی در ورزشگاه زنده یاد قایقران انزلی میزبان سیرجانی‌ها است که عواید بلیت فروشی این دیدار به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است. دیدار دو تیم همسایه در جدول با توجه به اختلاف یک امتیازی آنها حائز اهمیت است. گل‌گهر با 30 امتیاز در رتبه پنجم و شاگردان تارتار با 29 امتیاز در جایگاه ششم جای دارند.

2 پیروزی و 3 تساوی در پنج دیدار قبلی سپیدپوشان خزر به ثبت رسیده و آنها آخرین دیدار خود در هفته هجدهم لیگ برتر را با تساوی یک - یک مقابل فولاد خوزستان پشت سر گذاشتند. این در حالی است که موتور گلزنی محمدرضا سلیمانی بعد از بخشش محرومیتش توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روشن شده است. او در دو دیدار قبلی تیمش مقابل استقلال و فولاد گلزنی کرده است. در مقابل گل‌گهر با برد پُر گل 3 بر صفر از سد نساجی عبور کرد تا از نظر روحی وضعیت مناسبی برای این بازی داشته باشد.

شاگردان اوزونیدیس 3 پیروزی و 2 تساوی در 5 دیدار قبلی کسب کرده و برای حفظ جایگاه خود به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. مسعود زائر کاظمینی بازیکن نیم فصل اول ملوان راهی سیرجان شد تا مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایش داشته باشد. یکی از نقاط قوت تیم سیرجانی ضربات ایستگاهی روبرتو تورس است.

گل‌گهر در 5 تقابلی که با ملوان داشته، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده تا دست بالا را در دیدارهای رو در رو داشته باشد.

یاسر همرنگ به عنوان داور این بازی را قضاوت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgpbg

آخرین اخبار