تاریخ انتشار: 1402/12/18 21:55
کد خبر: 1268787

اعتصاب گلرها در گام نوزدهم؛ دروازه بان ها با هم قرار اشتباه گذاشتند

اتفاق عجیبی در هفته نوزدهم گریبانگیر دروازه بان ها شد.
اعتصاب گلرها در گام نوزدهم؛ دروازه بان ها با هم قرار اشتباه گذاشتند

به گزارش فرتاک ورزشی

در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر اشتباهات عجیبی برای دروازه بان ها رقم خورد.

در دیدار روز پنجشنبه 17 اسفندماه بین دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی اولین اشتباه هفته را گلر نساجی رقم زد. در حالی که نساجی تا دقایق پایانی در آبادان یک بر صفر جلو بود یا یک اشتباه مهلک علیرضا رضایی نخستین اشتباه هفته را برای دروازه بان ها روشن کرد.

چراغ دوم هم در روز جمعه 18 اسفند ماه ایمان صادقی دروازه بان پیکان روشن کرد و در محوطه جریمه توپ را به فرشاد احمد زاده کوبید و توپ وارد دروازه او شد اما باز هم او در این دیدار در صحنه گل دوم سپاهان توپ را در حالی که توپ را رها کرده بود ناگهان با دست توپ را وارد دروازه اش کرد تا گل دوم سپاهان به ثبت برسد. و اما این پایان ماجرا در این دیدار نبود و روی یک اشتباه باورنکردنی دروازه بان ملی پوش سپاهان قربانی هفته عجیب گلرها شد و او هم با یک اشتباه در دفع ت.پ باعث شد گل دوم و تساوی پیکان در این دیدار به ثمر برسد.

اما این ویروس مخرب در هفته نوزدهم گریبانگیر دروازه بان اول تیم ملی هم شد و علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان روی یک توپ مرده موسی کولیبالی در حالی که  توپ را زمینی در محوطه جریمه به سمت بیرانوند فرستاد و قدرتی نداشت بیرانوند آن را با دست خود وارد دروازه پرسپولیس کرد تا یک هفته عجیب با اشتباهات مهلک برای دروازه بان هم نام گذاری شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgppq

آخرین اخبار