تاریخ انتشار: 1402/12/04 10:17
کد خبر: 1267941

تهامی: دستیاران قلعه‌نویی کمکی به او نکردند/ چه ایرادی دارد طارمی در دقیقه ۶۰ تعویض شود؟

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، دستیاران امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا کمکی به او نکرده‌اند.
تهامی: دستیاران قلعه‌نویی کمکی به او نکردند/ چه ایرادی دارد طارمی در دقیقه ۶۰ تعویض شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

ابراهیم تهامی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: من و خیلی‌های دیگر توقع داشتیم که ایران قهرمان شود، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. من امیرخان قلعه‌نویی را دوست دارم، ولی باید بگویم که دستیارانش هیچ کمکی به او نکردند. ما می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم، چون بازیکنان بسیار خوبی داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به شکست تیم ملی مقابل قطر یادآور شد: اعتقاد من این است که باید به مهدی قایدی و علی قلی‌زاده در این بازی میدان داده می‌شد و آنها در مجموع باید در این جام بیشتر بازی می‌کردند. ممکن است یک روز مهدی طارمی در اوج نباشد، چه ایرادی دارد در دقیقه 60 این بازیکن تعویض شود؟ گاهی اوقات ممکن است روز یک بازیکن نباشد. من فکر می‌کنم در این زمینه نقش دستیاران سرمربی بسیار مهم است، ولی همانطور که گفتم آنها در تیم ملی نتوانستند به قلعه‌نویی کمک کنند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین یادآور شد: خاطرم هست در استقلال اهواز دستیار قلعه‌نویی بودم. یک روز ما با سایپا بازی داشتیم که قلعه‌نویی قصد داشت یک تعویض انجام دهد، ولی من نظر خودم را گفتم و به امیرخان اشاره کردم که به جای تعویض یک جابه‌جایی در تیم انجام دهیم. او هم حرف مرا پذیرفت و بعد از بازی نیز گفت که نظر من درست بود. اگر من در جام ملت‌ها دستیار قلعه‌نویی بودم قطعاً به او می‌گفتم که در بازی با قطر از علی قلی‌زاده و مهدی قایدی استفاده کند.

تهامی در پایان اظهار داشت: ما پنج دهه است که قهرمان آسیا نشده‌ایم، چون برنامه‌ریزی نداریم و به آینده هم نگاه نمی‌کنیم. شما می‌بینید که دیگر کشورهای آسیایی چگونه در فوتبال پیشرفت می‌کنند، ولی ما فقط درجا می‌زنیم. نه در رده ملی موفق هستیم و نه رده باشگاهی. ما با این دست فرمان به هیچ جا نمی‌رسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekjx8

آخرین اخبار