تاریخ انتشار: 1403/01/16 17:50
دروغ است، از آسیا حذف نشدیم
کد خبر: 1272165

پاسخ صریح پرسپولیس در مورد شایعه خطرناک

باشگاه پرسپولیس شایعات پیرامون مجوز حرفه‌ای این باشگاه را صراحتاً تکذیب کرد
پاسخ صریح پرسپولیس در مورد شایعه خطرناک

به گزارش فرتاک ورزشی

از صبح امروز شایعاتی پیرامون وضعیت مجوز حرفه‌ای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده که نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

شایعه این بود که باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات خود با اداره مالیاتی، به جای مفاصا حساب، شکایت خود از اداره مالیات را در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کرده و به همین دلیل از آسیا حذف خواهد شد.

اما باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده و نوشته که تنها مشکل برای دریافت مجوز تفکیک مالیات از استقلال است و با حل این مسئله، مجوز سرخپوشان صادر خواهد شد.

اطلاعیه پرسپولیس را بخوانید:

مبنای باشگاه پرسپولیس هیچگاه پاسخگویی به گمانه‌زنی و شیطنت برخی رسانه‌ها و البته گروهی از خبرنگاران رنگی نبوده است، اما برای پایان دادن نگرانی‌های هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس ذکر این نکته ضروری است که خبر صادر نشدن مجوز حرفه‌ای این باشگاه بابت بدهی‌های مالیاتی کذب محض بوده و این هم یکی دیگر از شیطنت‌هایی است که اخیرا شاهد آن بوده‌ایم. از بحث دیروز تمدید قرارداد بازیکنان تا شایعه صادر نشدن مجوز حرفه‌ای بابت مالیات.

در زمینه روند پرداخت‌ها همانگونه که در مصاحبه اخیر رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای عنوان شد، باشگاه پرسپولیس تمام بدهی‌های خود را پرداخت کرده و برخلاف برخی باشگاه‌های دیگر، پرونده در جریانی ندارد که جلوی جاری شدن حکم آن گرفته شده باشد. ضمن اینکه تمام بدهی‌های قبلی به افراد یا تیم‌های خارجی را بدون کوچکترین کمکی از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است.

از این رو برای چندمین بار تاکید می‌شود که در حال حاضر تنها موضوع اصلی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف مالکیت مشترک است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی که در حال انجام است این مانع نیز برطرف شده تا به امید خدا پرسپولیس بزرگ همچون سال قبل و سال‌های قبل‌تر بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qem6l8

آخرین اخبار