تاریخ انتشار: 1402/06/10 21:13
کد خبر: 258

منچستریونایتد ستاره اسپانیایی را قرض گرفت

باشگاه منچستریونایتد بعد از مصدومیت لوک شاو و تایرل مالاسیا در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی مجبور به جذب این مدافع شد.
منچستریونایتد ستاره اسپانیایی را قرض گرفت

این باشگاه روز گذشته با سرخیو رگیلون، مدافع تاتنهام به توافق رسیده و دقایقی پیش از نهایی شدن انتقال قرضی او خبر داد.

این بازیکن ۲۶ ساله سه سال پیش به درخواست ژوزه مورینیو به تاتنهام ملحق شد و بارها مورد ستایش مربی پرتغالی قرار گرفت. او حالا شانس این را دارد تا در باشگاه بزرگتری به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد.

رگیلون که امروز در تمرینات یونایتد نیز حضور پیدا کرده بود ساعتی پیش قرارداد قرضی خود به مدت یک فصل با شیاطین سرخ را امضا کرد. او احتمالا اولین بازی خود را روز یکشنبه مقابل آرسنال انجام دهد.

رگیلون در آکادمی باشگاه رئال مادرید رشد کرد و ۲۲ بازی نیز برای تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ انجام داد. مدافع اسپانیایی در آن مقطع بود که مورد توجه مورینیو قرار گرفت. مورینیو بعد از اخراج از یونایتد و قبول هدایت تاتنهام تصمیم به خرید رگیلون گرفته بود.

 

 

 

مدافع تازه وارد یونایتد در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در مورد انتقالش گفت: در زندگی باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشید. حضور در چنین باشگاه بزرگ و پرافتخاری یک فرصت عالی بود که نمی توانستم ردش کنم. بعد از صحبت با اریک تن هاخ کاملا در جریان خواسته هایش از خودم قرار گرفتم و آماده کمک به یونایتد هستم. کاملا آماده ام که برای این تیم در فصل جاری بجنگم و توانایی هایم را به همه نشان دهم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: پیش‌بینی تازه در مورد جدول نهایی لیگ برتر؛ قهرمان تکراری خواهد بود!/ قرمزها پشت سر آبی‌ها به صف می‌شوند

منچستریونایتد ستاره اسپانیایی را قرض گرفت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/r4jlk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در مورد غیبت معنادار رضا اسدی و فرشاد فرجی / 2 گمشده بزرگ