تاریخ انتشار: 1402/11/27 11:21
کد خبر: 1267518

انتقال ستاره رئال مادرید به عربستان یا آمریکا

باشگاه‌هایی از عربستان و اینتر میامی به جذب لوکا مودریچ در تابستان ۲۰۲۴ علاقه‌مند هستند.
انتقال ستاره رئال مادرید به عربستان یا آمریکا

لوکا مودریچ در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

ستاره کروات پیش از شروع فصل جدید تصمیم گرفت به سیاست خود برای تمدید قرارداد یک ساله در رئال مادرید ادامه دهد و بدین ترتیب حضورش در مادرید را برای فصل جاری هم تمدید کرد.

با این حال، این الگو در تابستان امسال تغییر خواهد کرد. ستاره رئال از کمبود زمان بازی خود در تیم کارلو آنچلوتی ناامید شده است و قصد دارد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

این هافبک کهنه‌کار در این فصل رئال مادرید نقش بسیار کمی داشته و پس از کش و قوس‌های فراوان به‌نظر می‌رسد که او در تابستان آینده رئال را ترک خواهد کرد.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که رئال قصد دارد یک مراسم خداحافظی باشکوه برای مودریچ ترتیب دهد تا او برخلاف بازیکنی مانند سرخیو راموس در احترام کامل مادرید را ترک کند.

مدیران باشگاه که مودریچ را اسطوره رئال می‌دانند، برای احترام به تصمیم این بازیکن، قصد ندارند برای نگه داشتن او اصرار زیادی کنند و قبول کرده‌اند که دوران ۱۲ ساله مودریچ در رئال پایان یافته است.

مودریچ تیم ملی کرواسی را در یورو ۲۰۲۴ همراهی خواهد کرد و سپس درباره تیم جدیدش تصمیم خواهد گرفت. گفته می‌شود باشگاه‌های عربستانی از همین الان برای جذب ستاره رئال آماده هستند. یکی دیگر از باشگاه‌هایی که به جذب مودریچ علاقه‌مند است اینتر میامی آمریکاست. تیم دیوید بکام می‌خواهد ستاره کروات را با لیونل مسی و دیگر ستاره‌هایش هم‌تیمی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relr5z

آخرین اخبار