تاریخ انتشار: 1403/01/23 10:53
کد خبر: 1272542

خمس: من پیشگو نیستم، نمی‌توانم بگویم که جام می‌گیریم یا نه| تیم ما نباید به حضور یا عدم حضور بازیکنی وابسته باشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تیم ما باید در بهترین حالت خود باشد، چون مسابقات زیادی تا پایان فصل در پیش داریم.
خمس: من پیشگو نیستم، نمی‌توانم بگویم که جام می‌گیریم یا نه| تیم ما نباید به حضور یا عدم حضور بازیکنی وابسته باشد

 پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: حریف فردای ما تیم سرسختی است و مانند آلومینیوم با پنج بازیکن در خط دفاع بازی می‌کند. به همین خاطر برای بازی فردا باید صبر و حوصله زیادی داشته باشیم تا فضا و فرصت گلزنی پیدا کنیم. تیم ما باید در بهترین حالت خود باشد، چون مسابقات زیادی تا پایان فصل در پیش داریم. ما همچنان باید انگیزه خودمان را حفظ و با تمرین مناسب به بهترین شکل رقابت کنیم، فردا هم سعی می‌کنیم بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تراکتور در دو بازی گذشته که میزبان بوده فوتبالی رو به عقب را به نمایش گذاشته که به نظر کارشناسان این شیوه به نفع تراکتور نبوده است، تصریح کرد: درست است، در بازی اخیر تعداد پاس‌های عقب بیش از اندازه بود و بیش از آن چیزی که من دوست دارم. به ویژه این وضعیت زمانی به وجود آمد که ما یک بر صفر جلو بودیم. در بازی قبل ما از اینکه نتیجه به نفع‌مان بود راضی بودیم و همین راضی بودن باعث شد برای گل دوم تلاش لازم را انجام ندهیم. نارضایتی هواداران به این خاطر نبود که رو به عقب بازی می‌کردیم و بیشتر به خاطر دریافت گل بود. این هفته ما در تمرینات تأکید کردیم که باید بیشتر روبه جلو بازی کنیم.

خمس در واکنش به این موضوع که ذوب‌آهن مانند آلومینیوم از توپ‌های بلند و پشت مدافعان حریف استفاده می‌کند و تراکتور در  مواجهه با این شیوه به مشکل می‌خورد، گفت: فکر نمی‌کنم که دلیل این باشد، چون بیشتر تیم‌های ایرانی به این شکل بازی می‌کنند و معنی ندارد که تیمی بلند بازی می‌کند ما به مشکل می‌خوریم. ما فارغ از سبک حریف باید نوع بازی‌مان را به تیم مقابل دیکته کنیم. من نمی‌دانم که تراکتور در سال‌های گذشته بهتر بازی می‌کرده است یا الان.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه تیمش فردا مقابل تیمی بازی می‌کند که در چهار بازی گذشته به پیروزی نرسیده است، تصریح کرد: درباره اینکه آنها انگیزه دارند یا نه، من اطلاعی ندارم، ولی می‌دانم که ما تیم بسیار باانگیزه‌ای هستیم، چون برای رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم. وقتی تیمی چهار بازی برنده نشده است، نشان می‌دهد این تیم دچار مشکل است. همه بازی‌ها سخت است و ما هم به آمار و ارقام نگاه نمی‌کنیم و باید بازی خوبی انجام دهیم تا سه امتیاز کامل را کسب کنیم.

«در بازی گذشته تراکتور برابر آلومینیوم دو صحنه مشکوک در محوطه 18 قدم این تیم اتفاق افتاد که کارشناسان گفتند پنالتی بوده است. با این اوصاف نگرانی بابت داوری بازی فردا ندارید؟»،  وی در پاسخ به این پرسش یادآور شد: من هیچ وقت انتظاری از داوران ندارم، اتفاقاً خودم را آماده می‌کنم برای بدترین سناریوها و اینکه داوری به نفع ما نباشد. کسی که می‌خواهد رقابت‌جوی خوبی باشد این موضوع را در سرش بپروراند. در این چارچوب همه ما مربیان انتظار حداقل عدالت در زمینه داوری داریم. می‌دانم که کار داوران بسیار سخت است. صحنه‌هایی ممکن است که در بازی وجود داشته باشد که نظر ما با داوران متفاوت باشد، ولی تنها چیزی که ما از داوران خواستیم این بوده است که عادلانه رفتار کنند و با تیم ما هم مانند سایر تیم‌ها برادرانه رفتار کنند و احترام متقابل باشد.

وی درباره شرایط رحمان جعفری گفت: این بازیکن مشکلی ندارد و می‌تواند بازی کند.

خبرنگاری در ادامه به خمس یادآور شد که در دیدار مقابل آلومینیوم کمتر کنار خط آمده و همین مسئله روی عملکرد بازیکنان این تیم تأثیرگذار بوده است که سرمربی تراکتور در پاسخ گفت: در بازی با ذوب‌آهن شما بیایید روی نیمکت بنشینید و دستورات لازم را بدهید! البته من فروتنی را کنار نمی‌گذارم و بگویم که شما چطور کارتان را انجام دهید و از شما هم می‌خواهم که احترام متقابل بگذارید و نگویید که من چه کار باید بکنم!

خمس در واکنش به این موضوع که تعطیلات بیش‌ از اندازه چقدر روی عملکرد تیمش تاثیرگذار بوده و همین که با توجه به لغزش استقلال و سپاهان چقدر به کسب جام در این فصل امیدوار است، خاطرنشان کرد: تعطیلات تأثیری روی عملکرد ما نداشت. درباره کسب جام هم باید بگویم که من پیشگو نیستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا در بازی‌های اخیر در نشست خبری شرکت نکرده است؟ عنوان کرد: در تعطیلات مطبوعاتی بودم.

خمس در پاسخ به این سوال که غیبت گوستاوو در نتایج اخیر تراکتور تاثیرگذار بوده است؟ گفت: بحث گوستاوو نیست، ممکن است هر بازیکنی مهمی روزی نباشد ممکن است جای خالی‌اش احساس شود، اما تیم ما نباید به حضور یا عدم حضور بازیکنی وابسته باشد و اگر روزی ریکاردو یا شجاع نبودند نباید بهانه‌ای برای کسب نتیجه مناسب باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renazm

آخرین اخبار