تاریخ انتشار: 1402/10/02 21:07
افشین نوروزی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 1264591

تیم خوبی داریم اما نمی‌توانم به صراحت بگویم قهرمان لیگ برتر می‌شویم

عضو تیم تنیس روی میز بندرامام با ابراز خرسندی از حضور در این تیم گفت: تیم خوبی داریم اما از الان قول قهرمانی دادن بی معنی است.
تیم خوبی داریم اما نمی‌توانم به صراحت بگویم قهرمان لیگ برتر می‌شویم

به گزارش فرتاک ورزشی

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران که به تازگی با عقد قراردادی به تیم پتروشیمی بندرامام پیوسته است، در حاشیه مراسم آیین معارفه بازیکنان و کادر فنی این تیم که با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام و برخی از مدیران و اصحاب رسانه در هتل استقلال تهران برگزار گردید، در گفت وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: خوشحالم که باردیگر شاهد حضور پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر تنیس روی میز هستیم و بدون تردید حضور این گونه شرکت‌ها می‌تواند در بالا بردن سطح کیفی این رقابت‌ها تاثیرگذار باشد.

 وی در ادامه گفت: پتروشیمی بندرامام چند فصلی در لیگ برتر تنیس روی میز غیبت داشت که با حمایت‌های مدیرعامل این شرکت و پیگیری‌های مدیریت ورزش، شاهد فعالیت دوباره در سطح اول تنیس روی هستیم و در این راستا این تیم از بازیکنان جوان و بومی و هم چنین چند بازیکن ملی پوش تشکیل گردیده است و ایمدواریم حضوری قدرتمندانه در مسابقات داشته باشیم.

 نوروزی با ابراز رضایت از شرایط این باشگاه و حضور نوشاد و نیما عالمیان در این تیم گفت: اگرچه تیمی خوبی بسته شده است، اما واقعا سطح رقابت‌ها و حضور بازیکنی جوان و مستعد در برخی از تیم‌ها رقابت‌ها را بسیار سخت کرده است و نمی‌توان با صراحت اعلام کرد که قهرمان خواهیم شد ولی بدون تردید با وجود نفرات حال حاضر یکی از امیدهای قهرمانی هستیم.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز در ادامه گفت گوی خود با فرتاک ورزشی، گفت: در اولین بازی به مصاف شهرداری کرج خواهیم رفت که امیدوارم گام اول را محکم برداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpnnj

آخرین اخبار