تاریخ انتشار: 1402/12/03 14:01
کد خبر: 1267891

ادامه روزهای خوش هوادار با شجاعی/ شمس آذر بازی برده را باخت

تیم هوادار در شرایطی که از شمس آذر قزوین عقب بود، بر این تیم غلبه کرد تا پیروزی دیگری در کارنامه مربیگری مسعود شجاعی ثبت شود.
ادامه روزهای خوش هوادار با شجاعی/ شمس آذر بازی برده را باخت

تیم فوتبال هوادار از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای شمس آذر قزوین بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

عیسی مرادی در دقیقه 11 موفق به گلزنی برای شمس آذر شد. یک دقیقه بعد و در شرایطی که تیم قزوینی در باد خوشحالی این گل بود، کریم اسلامی گل تساوی را برای هوادار به ثمر رساند. میزبان در نیمه دوم هم حملات بیشتری روی شاگردان سعید دقیقی ایجاد کرد و در دقایق نخست این نیمه صاحب ضربه پنالتی شد که علیرضا جعفرپور در دقیقه 50 پنالتی امین قاسمی‌نژاد را مهار کرد.

حملات هوادار در ادامه مسابقه نتیجه داد و محسن سفید چقایی در دقیقه 65 دروازه شمس آذر را گشود تا هوادار به دومین پیروزی خود در سه هفته اخیر لیگ برتر دست یابد.

مسعود شجاعی از زمانی که هدایت هوادار را بر عهده گرفته، در مجموع سه برد و یک تساوی (سه دیدار لیگ برتر و یک مسابقه جام حذفی) کسب کرده است. بنفش‌پوشان تهران با این برتری، 18 امتیازی شدند و به رتبه یازدهم جدول صعود کردند. شمس آذر نیز در نیم‌فصل دوم تنها یک امتیاز گرفته و با 21 امتیاز، در رده نهم ایستاده است.

امیر عرب براقی داور این بازی، کریم اسلامی از هوادار و علیرضا جعفرپور از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpolp

آخرین اخبار