تاریخ انتشار: 1402/12/24 04:51
کد خبر: 1269143

استقلال به خواسته‌اش رسید/ تیم نکونام فقط یک ایراد داشت

پیشکسوت استقلال گفت: جواد نکونام و بازیکنان تیم استقلال مشخصاً برای نباختن و حفظ صدرنشینی‌شان با فاصله ۳ امتیازی به دربی رفتند و با همین نتیجه هم زمین را ترک کردند.
استقلال به خواسته‌اش رسید/ تیم نکونام فقط یک ایراد داشت

محمد مومنی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگویی، درباره مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه شاهد دربی خوبی نبودیم یک بازی کسل کننده و تقریبا کم حادثه را دیدیم که نه اتفاقات حاشیه‌ای آنچنانی داشت و نه اتفاقات فوتبالی.

وی در توصیف عملکرد تیم استقلال گفت: تیم استقلال با شرایط تاکتیکی دفاعی به میدان آمده بود و قصد داشت از ابتدای کار عملکرد دو بازیکن هجومی پرسپولیس یعنی ترابی و اورونوف را عملاً از کار بیندازد که اتفاقاً کاملاً هم در این امر موفق بود و حتی منجر به تعویض ترابی شد.

کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان ادامه داد: استقلال آمده بود تا ابتدا نوازد و سپس در صورت کسب موقعیت روی ضد حملات به گل دست پیدا کند که البته فرصت چندانی برای این کار پیدا نکرد اما در امر دفاع و حفظ نتیجه کاملا موفق عمل کرد و توانست به خواسته‌اش برسد.

مومنی همچنین درباره عملکرد تیم پرسپولیس توضیح داد: شاید آمار و ارقام گویای این باشد که پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود اما این به دلیل بازی بد استقلال نیست استقلال آمده بود تا این بازی را حفظ کند و در صورت کسب موقعیت برنده شود بنابراین نمی‌توان به استقلال ایراد گرفت.

وی افزود: شاید تنها ایرادی که می‌توان به استقلال گرفت این بود که با این سبک بازی مانع از برگزاری یک دربی جذاب شد که البته در فوتبال حرفه‌ای این قبیل اتفاقات کاملاً تعریف شده است. قطعاً هوادار استقلال هم ترجیح می‌دهد تیمش قهرمان شود تا اینکه یک دربی زیبا را ببیند و استقلال گل بخورد یا ببازد.

مومنی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: با توجه به کسب نتیجه تساوی و حفظ سه امتیاز فاصله با پرسپولیس در بازی ۶ امتیازی گرچه استقلال ۲ امتیاز از دست داد ولی توانست مانع از کسب امتیاز تیم پرسپولیس شود و قطعاً با ادامه همین روند و کسب پیروزی‌های بعدی می‌تواند بخت اول قهرمانی باقی بماند اما باید به شدت مراقب پشت سرش باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzppgb

آخرین اخبار