تاریخ انتشار: 1403/01/21 06:57
کد خبر: 1272443

چرا جواد نکونام با شبکه خبر مصاحبه کرد؟

انتشار فیلم کوتاهی از لحظه عبور توپ استقلال از روی خط دروازه توسط دوربین موبایل یکی از هواداران که از روی سکوها گرفته شده بود، واکنش های زیادی را در پی داشت.
چرا جواد نکونام با شبکه خبر مصاحبه کرد؟

طرفداران استقلال که در ماه‌های گذشته بارها از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بودند تا بازی‌های تیمشان را با استقرار کمک داور ویدیویی و تجهیزات این سیستم برگزار کند حالا بار دیگر ضعف روزهای اخیر نسبت به این مسئله واکنش‌های تندی نشان دادند.

فدراسیون فوتبال که حالا در ورزشگاه آزادی تجهیزات کمک داور ویدیویی را در اختیار دارد شاید بتواند در بازی‌های حساس و لااقل برای مسابقات تیم‌های بالای جدولی از این سیستم استفاده کند اما اینکه چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد قطعاً سوالی است که در ذهن اغلب مخاطبان فوتبال به ویژه طرفداران تیم‌های استقلال و دیگر تیم‌های پرطرفدار وجود دارد.

استقلال بار دیگر در چنین شرایطی از کسب امتیازات کامل یک مسابقه باز ماند که قبل از این هم جواد نکونام در مصاحبه‌های خود چه در نشست‌های خبری ابتدای فصل و چه در صحبت‌هایی که با رسانه‌ها انجام داده به این موضوع انتقاد میکرد و حالا بار دیگر چنین شرایطی برای او و تیمش به وجود آمده که قطعاً به این سادگی از کنارش عبور نخواهد کرد.

شاید به همین دلیل هم بود که در چنین شرایطی و با اینکه جواد نکونام حاضر نیست به نشست خبری برود، شاهد مصاحبه تازه‌اش در تلویزیون (با شبکه خبر) بودیم. این صحبت‌های جواد نکونام تا قبل از بازی با آلومینیوم اراک قطعاً می‌تواند شرایط دیگری در رابطه با نگاه فدراسیون فوتبال به تیم استقلال ایجاد کند؛ هرچند او نسبت به وضعیت مدیریت باشگاه هم انتقادات پیشین خود را بار دیگر تکرار کرد.

با این وجود و با توجه به برگزاری بازی حساس پیش روی استقلال مقابل آلومینیوم اراک بی‌گمان با نزدیک شدن هفته به هفته به پایان مسابقات لیگ برتر این وضعیت برای آبی پوشان و هوادارانشان سخت و سخت‌تر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzr5qn

آخرین اخبار