تاریخ انتشار: 1402/10/08 21:28
کد خبر: 1265092

استقلال _ پیکان؛ جواد با پیکان رضا می‌خواهد با آرامش به تعطیلات برود!

استقلال در آخرین هفته نیم فصل اول به مصاف پیکان تهران می رود.
استقلال _ پیکان؛ جواد با پیکان رضا می‌خواهد با آرامش به تعطیلات برود!

علی مسعودی؛ استقلال در هفته پایانی نیم فصل اول میزبان پیکان است و شاگردان جواد نکونام خوب می دانند  برای صدرنشینی احتمالی نیم فصل فقط به پیروزی نیاز دارند. و باید مقابل پیکان تهران به برتری برسند و منتظر نتیجه بازی سپاهان و شمس آذر قزوین بمانند.

آبی ها که شانس زیادی برای کسب قهرمانی نیم فصل داشتند ناگهان رای استیناف همه معادلات را به هم زد تا هم پرسپولیس به استقلال برسد و هم‌ سپاهان. حال استقلال برای گرفتن صدر جدول از پیکان هم‌ به پیروزی مقابل پیکان نیاز دارد و هم باید منتظر بماند تا شمس آذر قزوین یقه سپاهان افت کرده این روزها را بگیرد و به صدرنشینی تیم نکونام کمک کند. استقلال در ورزشگاه آزادی به جز داربی به هیچ تیمی امتیاز نداده و همین موضوع باعث شده خیلی ها سه امتیاز را در چنگ آبی ها بدانند.

اما در سوی مقابل پیکان با آمدن رضا عنایتی هم چندان تغييری نکرده و هنوز نتوانسته خودش را پیدا کند. شاگردان عنایتی برای آنکه بتوانند از انتهاي جدول جدا شوند و فانوس به دست نباشند راهی جز امتیاز گرفتن از استقلال ندارند. حال اینکه آقای گل سابق آبی ها بعد از پرسپولیس اولین تیمی شود تا یقه آبی ها را بگیرد باید منتظر ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkq5xd

آخرین اخبار