تاریخ انتشار: 1402/12/19 11:33
کد خبر: 1268844

پرسپولیس با اتحاد و همدلی می‌تواند قهرمان شود| دربی ۱۰۳ درگیرانه و بدون کیفیت خواهد بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مهم ترین اتفاق دیدار با فولاد کسب ۳ امتیاز بود، گفت: خدا را شکر که پرسپولیس توانست به پیروزی دست یابد.
پرسپولیس با اتحاد و همدلی می‌تواند قهرمان شود| دربی ۱۰۳ درگیرانه و بدون کیفیت خواهد بود

تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و با هدایت «اوسمار لوس ویه را» توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با ۳۹ امتیاز این تیم در رده دوم جدول قرار دارد. سرخ‌ها روز گذشته جمعه ۱۸ اسفند به مصاف فولاد خوزستان رفتند که این بازی با برتری پر گل ۴ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید تا اوسمار در اولین تجربه حضور خود در ورزشگاه آزادی به عنوان سرمربی پرسپولیس و در مقابل هواداران این تیم سربلند از زمین خارج شود.

حمیدرضا علی عسگری پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد شاگردان اوسمار در برابر فولاد اظهار داشت: بازی خوبی را از بازیکنان پرسپولیس شاهد بودیم و با توجه به حساسیت مسابقات در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، مهم‌ترین اتفاق کسب ۳ امتیاز بود که خدا را شکر به آن دست یافتند. پرسپولیس نسبت به دیدارهای گذشته خود در این باز بسیار منسجم بازی کرد و هماهنگی خوبی بین بازیکنان وجود داشت که نشان از همدلی آنها برای تکرار عنوان قهرمانی دارد.

او ادامه داد: خریدهای نیم فصل دوم پرسپولیس، عملکرد خیلی خوبی در زمین بازی داشتند، بیشتر بازیکنان از لحاظ تاکتیکی نسبت به بازیکنان حریف برتری داشتند و اینکه خیلی زود توانستند با سایر نفرات به هماهنگی برسند نشان از حرفه‌ای بودن این بازیکنان دارد. امیدوارم در بازی‌های آینده هم شاهد بازی بهتری از بازیکنان باشیم تا هواداران پرسپولیس شاد شوند.

کارشناس فوتبال افزود: هرچه به پایان مسابقات لیگ برتر نزدیک می‌شویم، هیجان دیدارها بیشتر می‌شود و مسلماً هیچ تیمی برای امتیاز از دست دادن وارد زمین نمی‌شود. امیدوارم روند خوب استقلال و پرسپولیس در مسابقات ادامه دار باشد تا شاهد شور و هیجان در بین فوتبال‌دوستان باشیم. موفقیت و قهرمانی پرسپولیس آرزوی همیشگی ماست و اگر همین اتحاد تا آخر فصل در تیم وجود داشته باشد بار دیگر شاهد قهرمانی پرسپولیس خواهیم بود.

علی عسگری در رابطه با دیدار دربی ۱۰۳ میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: بازی دربی همیشه با سایر دیدارها متفاوت است و نمی‌شود از الان پیش بینی کرد که کدام تیم می‌تواند پیروز از زمین خارج شود. به نظرم این بازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی نخواهد داشت و با توجه به حاشیه‌هایی که برای این دیدار به وجود آمده است بازی درگیرانه ای را شاهد خواهیم بود. این بازی مهم‌ترین دیدار اوسمار خواهد بود و اگر بتواند پرسپولیس را برنده کند قطعاً محبوبیت دوچندانی را بین هواداران پیدا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqyv5

آخرین اخبار