تاریخ انتشار: 1403/01/12 11:48
کد خبر: 1272044

پایان تورنمنت فوتسال ویتنام برای ایران با غلبه بر میزبان

تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین گام از تورنمنت ویتنام بر تیم ششم رده‌بندی تیم‌های ملی قاره آسیا غلبه کرد.
پایان تورنمنت فوتسال ویتنام برای ایران با غلبه بر میزبان

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 13:30 امروز (یکشنبه) در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه ویتنام، به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی تیم ملی ویتنام رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

ویتنام در نیمه اول این مسابقه تیم برتر زمین بود و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه شاگردان وحید شمسایی ساخت که این حملات، با درخشش باقر محمدی سنگربان کشورمان بی‌نتیجه ماند. در دقایق پایانی همین نیمه بود که ایران برخلاف جریان بازی، دو بار دروازه میزبان را گشود که علی خلیل‌وند و علی اصغر حسن‌زاده گلزنان ایران بودند.

شرایط در نیمه دوم متعادل‌تر پیش رفت و هر دو تیم صاحب فرصت‌هایی برای گلزنی شدند که بهروز عظیمی گل سوم ایران را به ثمر رساند. البته ویتنام در آخرین دقیقه بازی دروازه ایران را گشود و اختلاف را به دو گل رساند، اما این گل برای فرار میزبان از شکست کافی نبود.

دیه‌گو جوستوزی که در سال 2016 سرمربی آرژانتین بود و این تیم را به قهرمانی جام جهانی رساند، هدایت تیم ملی ویتنام را بر عهده دارد؛ تیمی که در جایگاه سی‌ونهم رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان ایستاده است.

تیم ملی کشورمان در شروع تورنمنت ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد و در دیدار دوم، با نتیجه 5 بر یک بر نیوزیلند غلبه کرد.

ملی‌پوشان فوتسال ایران که از 29 فروردین تا 9 اردیبهشت در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنند، در این مسابقات با تیم‌های ملی بحرین، کویت و افغانستان همگروه هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv6wv

آخرین اخبار