تاریخ انتشار: 1403/01/14 11:25
کد خبر: 1272093

آینده مبهم ژاوی در بارسلونا: تردید بین ماندن و رفتن

نتایج خوب هفته‌های اخیر بارسلونا باعث شده خیلی‌ها در کنار مدیران این باشگاه امیدوار به ماندن ژاوی در تیم باشند.
آینده مبهم ژاوی در بارسلونا: تردید بین ماندن و رفتن

پس از شکست دردناک مقابل ویارئال، ژاوی در نشست خبری گفت که در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود اما اظهارات مدیران این باشگاه باعث شده خیلی از هواداران گمان کنند که ژاوی در پایان فصل به کارش ادامه خواهد داد. تنها چیزی که واضح به نظر می‌رسد این است که مانند همیشه در دنیای فوتبال، همه چیز به توپ بستگی دارد. اگر او مقابل پاری سن ژرمن و در لالیگا نتیجه بگیرد، همه چیز تغییر خواهد کرد.

به گزارش آس، اگر همه چیز به درستی پیش برود، دیگر نیازی نیست که کسی تلاش کند چیزی را در تیم اصلاح کند. چیزی که جای تعجب دارد این است که هیات مدیره بارسلونا همچنان اصرار دارد که ژاوی به کارش در تیم ادامه دهد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تقریبا همزمان با سرمربی بارسا اعلام کرد که قرار نیست فصل آینده در این تیم به کارش ادامه دهد. از آن زمان تاکنون، هیچ‌کس از او سوال نکرده که آیا تصمیمش قاطعانه است یا اینکه در نظر دارد نظرش را تغییر دهد.

این در حالی است که هر هفته از ژاوی سوال می‌شود که تصمیمش برگشته است یا خیر. این تقصیر مطبوعات نیست بلکه اظهارنظرهای مدیران باشگاه است که تمایل دارند ژاوی به کارش ادامه دهد. 

شنبه گذشته، رافائل یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، قبل از بازی با لاس پالماس به موویستار گفت: امیدوارم و آرزو می‌کنم ژاوی ادامه دهد. ما در مورد یک پروژه طولانی مدت با او صحبت می‌کنیم، نه یک یا دو فصل. ژاوی می‌داند که ما چه می‌خواهیم و کاری که قرار است انجام دهم تلاش برای متقاعد کردن اوست.

ژاوی نیز در صحبت‌هایی گفت: اگر لیگ قهرمانان را ببریم، گفت‌وگو با ژاوی را رد نمی‌کنیم. خیلی زود است درباره ژاوی تصمیم نهایی را بگیریم. من دوست ندارم ژاوی برود چون ما به پروژه بلندمدت اعتقاد داریم. من هم نظر رئیس را دارم و دوست دارم ژاوی ادامه دهد.

از رختکن، بازیکنانی مانند سرجی روبرتو و لواندوفسکی نیز نظرشان را بیان کردند و می‌گویند از رفتن ژاوی احساس ناراحتی می‌کنند و دلشان برای او تنگ خواهد شد.

در نهایت باید منتظر نتایج یک ماه آینده بارسلونا باشیم که می‌تواند سرنوشت ژاوی را روی نیمکت تیم مشخص کند. اگر نتایج بارسلونا در هفته‌های اخیر ادامه داشته باشد چه بسا ژاوی را برای فصل بعد هم در نوکمپ خواهیم دید.

بارسلونا در دیدار بعدی باید ۲۲ فروردین با پاری سن ژرمن دیدار کند و در ادامه در لالیگا با کادیس روبرو خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe57nz

آخرین اخبار