تاریخ انتشار: 1403/01/17 12:43
کد خبر: 1272193

خشم پوچتینو: نه، من یک دلقک نیستم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعلام کرد به شیوه خودش شور و اشتیاق کنار خط را نشان می‌دهد و نمی‌خواهد مانند یک دلقک رفتار کند.
خشم پوچتینو: نه، من یک دلقک نیستم

به گزارش فرتاک ورزشی

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پیروزی سختی را در بازی هفته سی و یکم برتر انگلیس تجربه کرد.

پس از اینکه با دو گل پیش افتاده بودند، آبی‌ها دو گل از الخاندرو گارناچو و یک گل از برونو فرناندز دریافت کردند تا نتیجه 2-3 به سود یونایتد تغییر کند، بازی پیش رفت تا اینکه کول پالمر در وقت‌های تلف شده (دقایق 97 و 101) دو گل به ثمر رساند و یک کامبک تاریخی را رقم زد. در نهایت چلسی این بازی را با نتیجه 4-3 پشت سر گذاشت.

2007407

در حالی که بازیکنان چلسی از این نتیجه هیجان زده بودند و به جشن گرفتند پرداختند اما مائوریسیو پوچتینو نسبتا آرام بود و به همین دلیل مورد انتقاد قرار گرفت. پوچتینو پس از بازی گفت: "شور و هیجان این نیست که یک فرد دیوانه کارهای احمقانه انجام دهد. من اینطور نیستم. تیم باید با 11 بازیکن در زمین شور و اشتیاق واقعی را نشان دهد، می‌دود، ناامیدانه تلاش می‌کند توپ را پس بگیرد و گل بزند. فکر می‌کنم این همان شور و اشتیاق است که هواداران ما باید ببینند."

مائوریسیو پوچتینو در توضیح رفتارش ادامه داد: "من باید صبور، آرام و تحلیلگر باشم تا روی بازی تمرکز کنم. در پایان مسابقه، البته، شور و اشتیاقم را مانند امروز نشان می‌دهم. اینجا سیرک نیست که به یک دلقک کنار خط نیاز داشته باشید. من یک دلقک نیستم، من سرمربی هستم، اگر کسی دلقک می‌خواهد، می‌تواند به دنبال آن بگردد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe57vq

آخرین اخبار