تاریخ انتشار: 1403/01/01 13:08
موارد مشکوک انتقال سوپرجام اسپانیا به عربستان
کد خبر: 1269521

پلیس در فدراسیون فوتبال اسپانیا: 7نفر دستگیر شدند

پلیس ظهر امروز به فدراسیون فوتبال اسپانیا و نیز خانه لوئیس روبیالس یورش برد. انتقال سوپرجام به عربستان یکی از موارد مشکوک و اتهامی است.
پلیس در فدراسیون فوتبال اسپانیا: 7نفر دستگیر شدند

به گزارش فرتاک ورزشی

منابع معتبر در تحقیقات پلیس به خبرگزاری EFE گفتند که واحد عملیات مرکزی گارد مدنی (UCO) صبح امرو به محل فدراسیون فوتبال اسپانیا یورش برده و در حال جست‌وجوی فدراسیون در تحقیقات مربوط به قراردادهای مشکوک ادعایی در پنج سال گذشته است و برخی افراد را نیز در ارتباط به این اتهامات دستگیر کرده است.

p03e1iz5

طبق این گزارش، این عملیات توسط دادگاه بدوی و دستورالعمل شماره 4 ماخادائوندا (مادرید) با هماهنگی دادستانی مبارزه با فساد و جرایم سازمان یافته هدایت می‌شود. در بخشی از این عملیات، ماموران UCO روز چهارشنبه در چندین ایالت اسپانیا به بازرسی و دستگیری‌های مختلف پرداختند.

یک دوجین ضبط اسناد

ماموران جرایم ادعایی مرتبط با فساد تجاری، مدیریت ناعادلانه و پولشویی را بررسی می‌کنند. بیش از ده‌ها تفتیش منازل شخصی و هفت مورد دستگیری، علاوه بر درخواست‌های قضایی از نهادهای مختلف دولتی و خصوصی برنامه ریزی شده است.

wiagmhco

دادگاه بدوی و دستورالعمل شماره 4 ماخادائوندا، دادگاهی است که بررسی قرارداد انتقال سوپرجام اسپانیا به عربستان سعودی را که توسط رئیس وقت فدراسیون، لوئیس روبیالس و ستاره سابق بارسا، جرارد پیکه، امضا شده بود، آغاز کرده است.

qseavcw4

جست‌وجو در خانه روبیالس

به گزارش لاسستا یکی از آدرس‌هایی که ماموران UCO در جستجوی آن هستند، خانه لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون اسپانیا در گرانادا است که معتقدند در آنجا اسناد و قراردادها را مخفی کرده است. در حال حاضر روبیالس خارج از اسپانیا است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xer57w

آخرین اخبار