تاریخ انتشار: 1402/10/27 12:53
کد خبر: 1266093

هافبک دفاعی مورد نظر بارسا، به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

بازیکنی که بارسلونا امیدوار بود با جذب او به مشکلاتش در خط دفاعی سر و سامان دهد به پایتخت‌نشینان فرانسه چراغ سبز نشان داد.
هافبک دفاعی مورد نظر بارسا، به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

 اینکه تیم فوتبال بارسلونا به جذب هرچه سریع‌تر یک هافبک دفاعی جدید نیاز دارد؛ بر کسی پوشیده نیست و این موضوع بیشتر از هر زمان دیگری در باخت سنگین تیم کاتالان برابر رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا نمود داشت؛ مشکل اما اینجاست که تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس توان رقابت با مشتریان پولدارتر بازیکنان مدنظرش را ندارد. یکی از این بازیکنان برونو گیمارائس هافبک دفاعی تیم نیوکاسل است که از چند سال قبل نظر استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا را جلب کرده و آنها امیدوار بودند که بتوانند او را جذب کنند.

با توجه به مشکلات مالی‌شان، بارسایی‌ها باید تا تابستان صبر می‌کردند تا قرارداد بازیکن 26 ساله برزیلی با نیوکاسل تمام شود و به عنوان بازیکن آزاد با او قرارداد ببندند. اکنون اما نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توانسته با گیمارائس به توافق برسد و به این ترتیب یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌‌توانست به رفع مشکلات دفاعی بارسلونا برای فصل آینده به ژاوی کمک کند، از چنگ کاتالان‌ها پرید.

گیمارائس در تیم اتلتیکو پارانائنزه برزیل نام خود را مطرح کرد و در این تیم توجه مسئولان باشگاه لیون فرانسه را جلب کرد و پس از دو فصل بازی در این تیم به نیوکاسل پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xeraqz

آخرین اخبار