تاریخ انتشار: 1402/08/01 08:42
کد خبر: 714893

درخشان: اختلاف گل‌محمدی با پرسپولیس باید درون خانواده حل می‌شد/ بازی با استقلال تاجیکستان حیاتی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اختلافات مالی بازیکنان و کادر فنی با باشگاه پرسپولیس نباید به بیرون درز می‌کرد.
درخشان: اختلاف گل‌محمدی با پرسپولیس باید درون خانواده حل می‌شد/ بازی با استقلال تاجیکستان حیاتی است

حمید درخشان درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان و همچنین پیروزی سرخپوشان مقابل پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی با پیکان خیلی روی روحیه بچه‌ها تأثیر داشت. شهاب زاهدی هم با سه گلی که به ثمر رساند به شرایط خوب خود بازگشت و فشار از رویش برداشته شد. وقتی یک بازیکن زیر فشار باشد تمرکزش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند توانایی خود را نشان دهد، ولی خوشبختانه در دو بازی گذشته زاهدی به تیمش کمک و شرایط خودش و پرسپولیس را عوض کرد.

وی ادامه داد: بازی با استقلال تاجیکستان راحت نیست. تمام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خوب هستند و باید روی هر کدام از آنها حساب ویژه‌ای باز کرد و با آنالیز وارد بازی شد. این بازی خیلی حیاتی است تا پرسپولیس با برد در آن شش امتیازی شود و بتواند از این مرحله صعود کند. چیزی که تیم ما را در این بازی اذیت می‌کند مصدومیت بازیکنان است. امیدوارم ترابی و امیری به بازی برسند و بتوانند به تیم‌شان کمک کنند.

«پرسپولیس بعد از چند روز پُرحاشیه و اعتصاب گل‌محمدی و بازیکنان به خوبی توانست پیکان را از پیش رو بردارد و ظاهراً این تیم به هماهنگی کامل رسیده است.»، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره این موضوع تصریح کرد: متأسفانه اینطور موضوعات باید در خانه حل شود و به بیرون درز نکند. این اتفاق خیلی بد است و ذهینت هواداران را خراب می‌کند و تمرکز بازیکنان و مربی را از بین می‌برد. این موضوعات چیزی است که باید کادر مدیریت به آن فکر کند. همیشه هم شرایط همین بوده است و یکسری پول‌های معوقه سال‌های بعد تسویه می‌شد. پول پاداش هم چیز خاصی نبود و باید با درایت مدیریت حل شود تا تیم لطمه نخورد. به هر حال این پول‌ها باید به بازیکنان داده شود، پس بهتر است به موقع این کار انجام شود تا تیم هم دچار حاشیه نشود.

درخشان با بیان اینکه پیروزی برابر استقلال تاجیکستان خیلی‌ می تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: سه امتیاز این بازی خیلی می‌تواند به صعود ما کمک کند. الان شرایط روحی و روانی بچه‌ها خوب است و بازی قبل با الدحیل را برده‌اند. امیدوارم بتوانند سه امتیاز بازی را بگیرند. ضمن اینکه در این مسابقه هواداران هم حضور خواهند داشت. فوتبال بدون آنها معنایی ندارد و عشق فوتبال به هوادارانش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xoewel

آخرین اخبار