تاریخ انتشار: 1402/06/13 12:13
کد خبر: 166

پدیده سابق پرسپولیس بدون تیم ماند!

نقل و انتقالات تابستانی درحالی به پایان رسید که برخی بازیکنان بدون تیم ماندند.
پدیده سابق پرسپولیس بدون تیم ماند!

محمد شریفی که حدود دو سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت برابر گوای هند و دیدار برگشت در مقابل الریان قطر از کادر فنی پرسپولیس مجوز حضور در ترکیب اصلی و ثابت تیم را به دست آورد و اتفاقا نمایش فوق العاده ای را از خود نشان داد، حالا تیمی برای ادامه فعالیت خود پیدا نکرده است.

هافبک بوشهری فصل گذشته نساجی مازندران در سن ۱۶ سالگی خودش را در سطح اول فوتبال ایران مطرح کرد. او در ۱۷ آذر ۱۳۹۵ با ورود به زمین در دقیقه ۸۰ دیدار استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان با ۱۶ سال و ۲۲۹ روز، رکورد پیشین جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران، که از آن سعید عزت‌اللهی بود را شکست و سپس به سایپا رفت. محمد شریفی در ۱۰ آبان ۱۳۹۹ شریفی با قراردادی ۲ ساله به تیم پرسپولیس پیوست. در خرداد ۱۴۰۰، او با پرسپولیس توانست قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۹ شود. این هافبک دفاعی، نخستین گل خود با پیراهن پرسپولیس را در بازی با ویستاتوربین در دقیقه ۶۳ در جام حذفی فوتبال ایران به ثمر رساند اما...

شریفی در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۱ با نظر حمید مطهری و با عقد قراردادی یکساله به باشگاه فوتبال نساجی مازندران پیوست ولی نتوانست آنچنان که باید و شاید در این تیم بدرخشد. با انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی نساجی مازندران این هافبک ۲۳ ساله در لیست مازاد نساجی مازندران قرار گرفت و دیگر نتوانست تیمی در لیگ برتر برای ادامه فعالیت خود پیدا کند.

بازیکنی که زمانی گفته می‌شد در پرسپولیس به یک پدیده تبدیل خواهد شد حالا در لیگ برتر هم تیم پیدا نکرده است. به نظر می‌رسد هم محمد شریفی قدر استعداد خودش را ندانست و هم فوتبال ایران خیلی توجهی به پدیده‌های جوان ندارد. محمد شریفی که رفیق صمیمی محمد محبی و مهدی قایدی محسوب می‌شود و مثل این دو ستاره بوشهری است هرگز نتوانست همچون دو ستاره استقلالی خودش را در فوتبال ایران مطرح کند درحالی که خیلی زود در فوتبال ایران نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

از سوی دیگر فوتبال نتیجه گرای ایران بیشتر به دنبال بازیکنان باتجربه است. مربیان دیگر حال و حوصله ایستادن پای پدیده‌ها یا بازیکنان جوان را ندارند و ترجیح می‌دهند ریسک را کنار گذاشته و از فوتبالیست‌های باتجربه استفاده کنند.

محمد شریفی هنوز ۲۳ ساله است و می‌تواند باز هم در این فوتبال خودش را مطرح کند به شرط آن که اول قدر خودش را بداند و بعد از فکر دوران پرسپولیس و شهرت خارج شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/y2rz64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دلیل غیبت بازیکن پرسپولیس در اردوی امید چه بود؟