تاریخ انتشار: 1402/06/04 22:16
کد خبر: 569

اعتراض عجیب یونایتدها: امشب در ورزشگاه می‌مانیم!

هواداران منچستریونایتد با وجود گذشت حدود یک ساعت از پایان بازی مقابل ناتینگهام فارست در اولدترافورد تحصن کرده و خواهان فروش باشگاه هستند.
اعتراض عجیب یونایتدها: امشب در ورزشگاه می‌مانیم!

منچستریونایتد امشب در دیدار مقابل ناتینگهام فارست با اینکه خیلی زود با دریافت دو گل عقب افتاد ولی با بازگشتی دراماتیک موفق شد 3-2 پیروز شود.

اما حتی پیروزی در این مسابقه نتوانست عصبانیت هواداران از عملکرد تیم‌شان در هفته گذشته و شکست 2-0 مقابل تاتنهام و بازی امشب مقابل فارست را کاهش دهد.

هواداران یونایتد با وجود اینکه حدود یک ساعت از پایان مسابقه در اولدترافورد گذشته از ترک ورزشگاه خودداری کرده و در سکوهای ورزشگاه دست به تحصن زده‌اند. یونایتدها علیه خانواده گلیزر شعار داده و تهدید می‌کنند که همین حالا باید خبر فروش باشگاه را بشنوند و گرنه وارد زمین چمن خواهند شد.

اعتراض‌های گروهی هواداران یونایتد علیه خانواده گلیزر سابقه طولانی دارد. به عنوان نمونه در سال 2021 اعتراض شدید یونایتدها علیه مالکان آمریکایی باشگاه باعث ایجاد درگیری بین آنها و پلیس شد و دیدار یونایتد و لیورپول با تاخیر برگزار شد.

مدتی است شایعات متعددی درباره فروش باشگاه توسط گلیزرها مطرح شده ولی تا کنون این شایعات به واقعیت تبدیل نشده و مالکیت باشگاه همچنان در اختیار این خانواده آمریکایی است. گفته می‌شد برادران گلیزر قصد دارند برای بهبود رابطه‌شان با هواداران با برخی گروه‌های هواداری جلساتی برگزار کنند که این جلسات تا کنون برگزار نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/y2xjw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خشم هواداران اتلتیکو از عکس جدید گریزمان (عکس)