تاریخ انتشار: 1402/12/26 19:28
کد خبر: 1269323

منچستریونایتد به دنبال خلاصی از آنتونی؛ ستاره برزیلی راهی بارسلونا می‌شود؟

منچستریونایتد آنتونی، وینگر برزیلی خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است.
منچستریونایتد به دنبال خلاصی از آنتونی؛ ستاره برزیلی راهی بارسلونا می‌شود؟

منچستریونایتد در تابستان امسال قصد دارد چند بازیکن مهم خود را به فروش برساند. مدیریت جدید این باشگاه قصد دارد تغییرات زیادی در لیست بازیکنان تیمش ایجاد کند و در قدم اول، آن‌ها قصد دارند بازیکنان خود را به فروش برسانند. حالا گفته می‌شود که سران منچستریونایتد آنتونی را به بارسلونا پیشنهاد داده‌اند.

اریک تن هاگ در فصل دوم حضورش در منچستریونایتد نتوانست موفقیت‌های فصل نخست را تکرار کند. آن‌ها در حالی در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند که فصل گذشته را در رده سوم به اتمام رسانده بودند.

آن‌ها هنوز در جام حذفی حضور دارند و می‌توانند به قهرمانی در این تورنمنت امیدوار باشند؛ اما به طور کلی، فشار رسانه‌ها بر روی اریک تن هاگ افزایش یافته است.

یکی از انتقاداتی که رسانه‌ها از این سرمربی هلندی می‌کنند، مربوط به خرید آنتونی است. این وینگر برزیلی با نظر مستقیم اریک تن هاگ جذب شد و خبرگزاری‌ها عقیده دارند تن هاگ مسئول این خرید ناموفق است.

این وینگر برزیلی با مبلغ 85 میلیون پوند از آژاکس به خدمت گرفته شد، اما نتوانسته است با وجود هزینه‌ای که برای او شد، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در این فصل هنوز نتوانسته گل یا پاس گلی به ثبت برساند.

بر اساس گزارشاتی از نشریات اسپانیایی، شیاطین سرخ این بازیکن 24 ساله را به غول اسپانیایی بارسلونا پیشنهاد داده‌اند. اما بارسلونا در مورد این بازیکن تردید دارد؛ آن‌ها با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند و بعید است بتوانند هزینه زیادی در تابستان پیش رو انجام دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb66rz

آخرین اخبار