تاریخ انتشار: 1402/07/25 20:49
تصمیم سرمربی تیم هندبال
کد خبر: 714594

جدایی از تیم ملی برای موفقیت سپاهان

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: پس از صحبت با رئیس فدراسیون هندبال برای تمرکز بیشتر بر روی موفقیت تیم سپاهان از حضور در تیم ملی در مقطع فعلی کناره‌گیری کردم.
جدایی از تیم ملی برای موفقیت سپاهان

شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌‌گویی در خصوص کناره‌گیری از حضور در تیم ملی اظهار داشت: به دلیل مشغله کاری در تیم هندبال سپاهان و این موضوع که نیاز بود حضور فعال‌تری در تمرینات داشته باشم، بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو و طی صحبتی که با پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال داشتم از او درخواست کردم که در مسابقات انتخابی المپیک که در کشور قطر برگزار می‌شود تیم ملی را همراهی نکنم.

وی افزود: رئیس فدراسیون نیز محبت داشت و هرچند به سختی اما با این تصمیم موافقت کرد؛ صلاح دیدم درحال حاضر مستقیما بر تمرینات نظارت داشته باشم و به این شکل تمرکز بهتری خواهم داشت، تیم جوانی داریم که نیاز به کار بیشتر دارند، با توجه به این موضوعات در این مقطع ترجیح دادم فقط در باشگاه سپاهان به فعالیت خود ادامه دهم.

مرتجی تصریح کرد: آروزی موفقیت برای کلیه اعضای تیم ملی دارم و مطمئن هستم در مسابقات پیش رو عملکرد خیلی بهتری نسبت به بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند داشت.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به شرایط این تیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی با ۱۲ بازیکن تمرینات خود را برگزار می‌کنیم، شرایط سختی است چون از این تعداد ۳ نفر نیز دروازه‌بان هستند و عملا با ۹ بازیکن تمرین می‌کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌توان به صورت پررنگ کار‌های تیمی را دنبال کرد، بیشتر سعی می‌کنیم روی مهارت‌های فردی و آمادگی جسمانی کار کنیم؛ دوری ملی‌پوشان طبیعتا بر کار ما تاثیر می‌گذارد به خصوص این که زمانی که از مسابقات انتخابی المپیک باز گردند، زمان کمی تا شروع مسابقات لیگ خواهیم داشت.

مرتجی در پایان گفت: بازیکنان در حال حاضر بسیار با انگیزه و خوب کار می‌کنند، امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی کسب کند تا پس از بازگشت ملی‌پوشان در ۱۰ روز باقی‌مانده تا شروع لیگ هماهنگی بیشتری میان بازیکنان تیم ایجاد شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yjorby

آخرین اخبار