تاریخ انتشار: 1402/12/25 08:59
نباختن در این مسابقه هم کار بزرگی است اما...
کد خبر: 1269246

فلاح: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم

محمدحسین فلاح تبدیل به ستاره پیکان در هفته‌های اخیر شده است.
فلاح: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم

به گزارش فرتاک ورزشی

پیکان در هفته بیستم لیگ برتر موفق شد ملوان مدعی را با تک گل محمد حسین فلاح شکست بدهد. محمدحسین فلاح در مورد بازی به خبرنگار ما گفت: از زمانی که آقا رضا هدایت تیم را در دست گرفت، روند ما خیلی خوب شد. جدا از این دو بردی که کسب کردیم در بازی‌های قبل برابر نساجی، صنعت نفت و فولاد هم بازی خیلی قشنگی انجام دادیم ولی کمی بدشانس بودیم. خودمان هم کمی نگران بودیم که این بدشانسی ادامه‌دار نباشد. با بچه‌ها هم قسم شدیم که یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم تا تیم‌مان به آن چیزی که لیاقتش را دارد، برسد.

وی افزود: خدا را شکر در اصفهان به برد رسیدیم و بچه‌ها به خودباوری رسیدند. ملوان هم نسبت به سال‌های قبلش خیلی تفاوت دارد و از لحاظ ساختار دفاعی و حمله فوق‌العاده عالی بوده‌اند. کادرفنی ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و ما سعی کردیم روی نقاط ضعف حریف کار کنیم. این پیش‌بینی را کرده بودیم که می‌توانیم روی ضربه ایستگاهی به ملوان گل بزنیم که همین اتفاق هم افتاد. ما می‌دانستیم بعد از گل آنها رو به بازی مستقیم می‌آورند و تمرکزمان را تا دقیقه ۹۰ حفظ کردیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

فلاح که در دو بازی اخیر پیکان عملکرد خوبی داشته، در مورد گلزنی‌اش عنوان کرد: قبل از حضور آقا رضا در پیکان، تیم از لحاظ آماری در ۴۰ بازی بیشتر از یک گل نزده بود، ولی با حضور ایشان خط حمله پیکان دچار تحول شد و چند بازی است که خوب گلزنی می‌کنیم. آقا رضا هم چون قبلا مهاجم بوده، به من اعتماد به نفس داد. در ابتدا که ایشان آمد در همان پست دفاع وسط بازی کردم و بعد یک خط جلوتر آمدم. خود آقا رضا هم فوتبال دفاعی دوست ندارد و فوتبال تهاجمی و رو به جلو دوست دارد. من هم چون قبلا هافبک چپ بودم میل به هجومم بالا است و بیشتر اضافه می‌شوم، برای همین دو هفته است پایم به گلزنی باز شده و امیدوارم که ادامه داشته باشد.

این بازیکن در مورد اعتراض دو تیم به داوری گفت: به نظرم در دو بازی اخیر داوری صحنه خاصی نداشت. بیشتر فکر می‌کنم با داور چهارم صحبت‌هایی شد که فوتبالی بود و چیز خاصی نبود. داوری رضا عادل در این‌ بازی نمره خیلی خوبی می‌گیرد. به نظرم اگر همین‌طور باشد هیچ تیمی ضرر نمی‌کند و هر تیمی به آنچه لیاقتش را دارد می‌رسد.

فلاح در خصوص صحبت‌های تارتار مبنی بر اینکه روز سیاه فوتبال بود گفت: من در خصوص صحبت‌های حاج‌مهدی نظری ندارم.

فلاح در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل سپاهان و ملوان مدعی این اعتماد به نفس را به آنها داده که پرسپولیس را شکست بدهند یا خیر افزود: آقای عنایتی به ما گفت شما از نظر فنی توانایی این کار را دارید، من کنار خط می‌ایستم و می‌دانم آنچه می‌خواهید را انجام می‌دهید. بازی با پرسپولیس هم برای ما سخت است و هم برای تیم حریف. قطعا سه امتیاز را می‌خواهیم اما اینکه نبازیم هم کار بزرگی است.

او در خصوص عملکرد خوب استقلالی‌های پیکان از جمله خودش، علی قربانی و اسماعیلی افزود: اتفاقی بوده است که چند بازیکن استقلال اینجا جمع شده‌اند. فرق ندارد بازیکن سابق استقلال باشیم یا پرسپولیس، مهم این است نسبت به آن باشگاه و سرمربی تعهد کاری داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo55da

آخرین اخبار