تاریخ انتشار: 1402/10/22 12:49
کد خبر: 1265870

البرزی ها در نیم فصل دوم تقویت می شوند

نیکبخت به شاگردانش هشدار داد.
البرزی ها در نیم فصل دوم تقویت می شوند

مجتبی رجب زاده به گزارش اختصاصی خبرنگار فرتاک ورزشی، پس از دیدار این هفته شهدای رزکان البرز مقابل فولاد اهواز که با تساوی بدون گل به پایان رسید ، علیرضا نیکبخت واحدی در جمع   شاگردانش از عملکرد بعضی از آنها انتقاد کرد .

همین امر هم باعث شده است تا ستاره سابق استقلال علاوه بر هشدار جدی به بازیکنان رزکان ، برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم به فکر جذب چند بازیکن بی افتد .

طی گفتگویی سرمربی شهدای رزکان البرز به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : زمانیکه هدایت البرزی ها برعهده گرفتم این تیم از لحاظ نتیجه گیری وضعیت مناسبی نداشت و هیچ بردی را بدست نیاورده بود.

نیکبخت ادامه داد در بدو حضورم سعی کردم انالیزی از بازیکنان حاضر در این تیم بدست بياورم و خداروشکر با تولد دوباره دو بازیکنی که پیش از این در لیست اصلی حضور نداشتند در دو بازی پیاپی با درخشش آنها نتیجه بگیریم .

سرمربی رزکان یادآور شد خوب طبیعی است ابتدای فصل کادرفنی قبلی بازیکنانی را جذب کرده اند که باسلیقه خودشان بوده و در حال حاضر من باید در این خصوص بدنبال تغییراتی باشم که بتوانم در نیم فصل دوم شرایط تیم را ارتقا دهم .
چرا که متاسفانه بعضی از بازیکنان در این چند دیدار اخیر نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند .
همین امر هم باعث شد تا بعد از دیدار مقابل فولاد بطور جدی از عملکردشان انتقاد کنم و قطعا بعد از آخرین دیدار نیم فصل اول چند بازیکن در لیست خروجی تیم قرار خواهند گرفت تا بتوانیم تعداد بازیکنان مدنظر جدید را جایگزین کنیم .

در پایان نیکبخت واحدی خاطرنشان کرد قطعا این تیم با حمایت های دلسوزانه و همه جانبه مدیران باشگاه و پتانسیلی که دارد در نیم فصل دوم با چهره ای متفاوت ظاهر خواهد شد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5drb

آخرین اخبار