تاریخ انتشار: 1402/09/05 20:06
کد خبر: 1262070

پیروزی رئال مادرید با دبل رودریگو/ بازگشت تؤام با گلزنی بلینگام

تیم فوتبال رئال مادرید در شب بازگشت توأم با گلزنی ستاره‌ای انگلیسی خود، سه امتیاز یک بازی خارج از خانه را به آسانی کسب کرد.
پیروزی رئال مادرید با دبل رودریگو/ بازگشت تؤام با گلزنی بلینگام

در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید، میهمان کادیس بود و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

رودریگو ستاره برزیلی کهکشانی‌ها که به دلیل مصدومیت در بازی‌های ملی اخیر، حضورش در بازی امشب در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، نه تنها بازی را از دست نداد بلکه دو گل نخست آن را در دقایق 14 و 64 به ثمر رساند.

اتفاق مهمتر اما بازگشت جود بلینگام بهترین گلزن فصل رئالی‌ها پس از دو سه هفته غیبت به دلیل مصدومیت بود که در 78 دقیقه حضورش در ترکیب تیم میهمان یک گل به ثمر رساند. او در دقیقه 74 پاس رودریگو را به گل تبدیل کرد. این یازدهمین گل فصل بلینگام برای رئالی‌ها در فصل جاری لالیگا بود که جایگاهش را در صدر جدول برترین گلزنان مسابقات تثبیت کرد. نفر دوم این رده‌بندی آنتوان گریزمان 9 گله از اتلتیکومادرید است.

رئال مادرید با یازدهمین پیروزی‌اش در این فصل 35 امتیازی شد و موقتاً با سبقت از جیرونا - شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌ها - به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد؛ جیرونایی که یک بازی و یک امتیاز کمتر دارد. این در حالیست که تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسلونا هم هر دو با 31 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند، البته بارسلونا با یک بازی کمتر.

در آخرین بازی امشب لالیگا، از ساعت 23:30 رئال بتیس میزبان لاس‌پالماس خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5gja

آخرین اخبار