تاریخ انتشار: 1403/01/23 15:43
کد خبر: 1272570

زمان بازگشت این ستاره به ترکیب پرسپولیس

به نظر می‌رسد بیرانوند تا حدود ده روز آینده شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.
زمان بازگشت این ستاره به ترکیب پرسپولیس

بیرانوند در شرایطی بی سر و صدا تمرینات ناقصش را در کمپ پرسپولیس ادامه می‌دهد که طی روزهای اخیر مصدومیت او محل دعوای کادر پزشکی تیم ملی و باشگاهش بوده اما بیرو سعی کرده سکوت کند و حرفی نزند که به ضررش شود واجازه دهد کم‌کم آب‌ها از آسیب بیفتد و او هم بعد از پشت سر گذاشتن یک مقطع دوری از مسابقات به شرایط بازی برگردد.

گفته می‌شود بیرانوند از حدود ده روز دیگر گچ دست خود را باز خواهد کرد و بعد از یک هفته از آن می‌تواند برای تیمش بازی کند. بدین ترتیب او دیدار جمعه مقابل ملوان  در تهران و جمعه هفته بعد در آبادان مقابل صنعت نفت را از دست خواهد داد، اما به احتمال زیاد برای دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک در دسترس خواهد بود.

از شانس خوب بیرانوند فاصله بازی‌های بعدی پرسپولیس تقریبا هر ۷ روز یک بار است و او می‌تواند بعد از باز کردن گچ دست خود مرحله توانبخشی را نیز پشت سر بگذارد و آماده بازی شود.

البته بیرانوند از بازی در اراک خاطره خوشی ندارد چرا که حدود دو ماه قبل در اولین بازی نیم فصل دوم یک گل عجیب و غریب در آن بازی مقابل آلومینیوم اراک دریافت کرد که باعث شکست تیمش شد و اگر آن باخت حادث نمی‌شد شاید الان پرسپولیس شانس بیشتری برای صدرنشینی و رفتن به سمت قهرمانی دوباره داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo68gy

آخرین اخبار