تاریخ انتشار: 1402/10/10 07:17
کد خبر: 1265223

بازاریابی CR7 برای لیگ حرفه‌ای عربستان

ستاره پرتغالی النصر از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان خواست راهی لیگ عربستان شوند.
بازاریابی CR7 برای لیگ حرفه‌ای عربستان

و به نقل از الریاضیه، کریستیانو رونالدو در دومین فصل حضورش در النصر عملکرد خیره‌کننده‌ای نشان داده است. او در آخرین بازی النصر برابر التعاون که با پیروزی چهار بر یک النصر به پایان رسید توانست گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان انگیزه بالایی برای گلزنی دارد.

رونالدو پس از بازی گفت: سال ۲۰۲۳ یک سال خاص بود. رکوردها می‌آیند و همواره با من‌اند. مهم‌ترین چیز برای من گل‌زدن و کمک‌کردن به تیمم در کسب پیروزی است. ۲۰۲۳ برای من با النصر و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال زیبا بود؛ چرا که گل‌های زیادی را به ثمر رساندم و موفقیت‌هایی را در سطح داخلی و بین‌المللی کسب کردم.

او درباره تغییر و تحول در لیگ عربستان گفت: پیش از این هم گفتم که لیگ عربستان به یکی از پنج لیگ برتر جهان تبدیل خواهد شد. اکنون می‌توانم بگویم که مردم در سراسر جهان لیگ عربستان را دنبال می‌کنند. اکنون به بازیکنان بزرگ توصیه می‌کنم که به خاطر رقابتی بالایی که در لیگ عربستان است و همچنین شهرت جهانی که به دست آورده راهی این لیگ شوند. از هواداران النصر به خاطر حمایتی که از تیم داشتند تشکر می‌کنم. باید بگویم که رکوردها با تلاش زیاد و پیوسته به دست می‌آیند. من نهایت تلاشم را به کار می گیرم که در سال بعد هم بهترین گلزن جهان باشم.

کریستیانو رونالدو سال ۲۰۲۳ توانست ۵۴ گل به ثمر برساند تا جلوتر از هری کین، کیلیان ام‌باپه و ارلینگ هالند به عنوان بهترین گلزن سال انتخاب شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb68ea

آخرین اخبار