تاریخ انتشار: 1402/10/13 18:35
کد خبر: 1265471

زمان جدایی مهدی طارمی از پورتو مشخص شد/ پای یک تیم دیگر هم در میان است!

زمان دقیق جدایی مهدی طارمی از تیم پورتو مشخص شد.
زمان جدایی مهدی طارمی از پورتو مشخص شد/ پای یک تیم دیگر هم در میان است!

مهدی طارمی پیش از فرا رسیدن تعطیلات زمستانی و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات اردوی تیم پورتو را ترک و به اردوی تیم ملی پیوست.

هیچ تفاهمی بین پورتو و مهدی طارمی برای پایان همکاری در پنجره زمستانی و یا تمدید قرارداد شکل نگرفته است و مهدی طارمی بدون دست‌یابی به توافق در این زمینه اردوی تیم پورتو را ترک کرد و به اردوی تیم ملی پیوست. این بدین معنی است که مهدی طارمی در پایان فصل جاری و با اتمام تعهد نسبت به تیم پورتو اردوی این تیم پرتغالی را ترک خواهد کرد.

صحبت از این است که اینتر برای خرید مهدی طارمی در تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی کرده و ملبغ پیشنهادی این باشگاه به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ۳٫۵ میلیون یورو پایه به همراه پاداش‌ها است. تصورها بر این است که مهدی طارمی در پایان فصل به طور حتم راهی اینتر خواهد شد اما گفته می‌شود پای یک تیم دیگر هم در میان است.

طبیعی است مهدی طارمی به سبب درخشش در ترکیب تیم ملی در جام ملت‌ها و تکرار گل‌زنی‌هایش برای پورتو در ادامه بازی‌های لیگ برتر پرتغال با پیشنهادات بهتری هم مواجه شود. به خصوص که بازیکن آزاد است.

مهدی طارمی و اینتر اتفاق محتملی است اما ممکن است مهدی طارمی در ماه ژوئن پیشنهادات بهتری نسبت به تیم اینتر دریافت کند و آن‌وقت ممکن است شاهد حضور مهدی طارمی در تیمی غیر از اینتر باشیم. ناگفته نماند خبر رسیده مهدی طارمی از سوی یک تیم اسپانیایی هم با پیشنهاد جالب توجهی مواجه شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb68nn

آخرین اخبار