تاریخ انتشار: 1403/01/22 10:37
کد خبر: 1272495

میلان به دنبال تقویت خط دفاعی خود با مدافع اتلتیکو

گزارش‌ها در ایتالیا و اسپانیا حاکی از آن است که باشگاه میلان به دنبال جذب ماریو هرموسو مدافع اسپانیایی اتلتیکو مادرید است و صحبت‌های اولیه با ایجنت این بازیکن انجام شده است.
میلان به دنبال تقویت خط دفاعی خود با مدافع اتلتیکو

دوران ماریو هرموسو با اتلتیکو مادرید رو به پایان است و ایجنت مدافع در مورد احتمال حضور او در سری آ صحبت کرده است. یکی از باشگاه‌هایی که انتظار می‌رود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب این مدافع اقدام کند باشگاه میلان است که بدنبال تقویت خط دفاعی خود است، با توجه به اینکه مصدومیت‌ها در فصل جاری باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها شده و همچنین قرارداد سیمون کیائر نیز در پایان فصل به پایان خواهد رسید.

با این حال، سرمایه‌گذاری‌های دیگری نیز مورد نیاز میلان خواهد بود. مانند خرید یک مهاجم جدید برای جانشینی اولیویه ژیرو و احتمالا یک هافبک مرکزی جدید، که به این معنی است که ممکن است بودجه آنها برای خرید در تابستان حتی با عدم فروش بازیکنان، افزایش یابد.

به همین دلیل است که ایده خرید ماریو هرموسو در میلان به وجود آمده است. منابعی در ایتالیا و اسپانیا، روسونری را علاقه‌مند به این بازیکن ۲۸ ساله دانسته‌اند که قراردادش در ژوئن با اتلتیکو مادرید یه پایان می‌رسد.

با توجه به گفته‌های ایجنت ماریو هرموسو، آنها با اتلتیکو مادرید صحبت‌های برای تمدید قرارداد انجام داده‌اند اما به توافق نزدیک نشده‌اند و به احتمالا بسیار زیاد هرموسو این باشگاه را پس از ۵ فصل ترک خواهد کرد. هرموسو در تابستان 2019 از اسپانیول به اتلتیکو مادرید پیوست و اکنون 165 بازی برای این تیم انجام داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb79oa

آخرین اخبار