تاریخ انتشار: 1403/01/17 13:19
کد خبر: 1272195

تن‌هاخ: می‌توانیم لیورپول و هر تیم بزرگی را ببریم

اریک تن هاخ تاکید کرد که منچستریونایتد توان غلبه بر هر حریف بزرگی را دارد و به لیورپول آماده باش داد.
تن‌هاخ: می‌توانیم لیورپول و هر تیم بزرگی را ببریم

به گزارش فرتاک ورزشی

سه هفته بعد از پیروزی در جام حذفی، یونایتد دوباره در اولدترافورد از لیورپول استقبال خواهد کرد. دیداری حساس بین دو تیم این بار در لیگ برتر. 

لیورپول در آخرین فصل هدایت یورگن کلوپ برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد و امیدهای یونایتد برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ضعیف به نظر می رسد.

2001757

انتظار می‌رود که فضای فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه وجود داشته باشد و تن هاخ اهمیت حفظ احترام بین هواداران دو تیم را تکرار کرد: «جوی که هواداران ما در آن بعد از ظهر ایجاد کردند باورنکردنی بود و اگر یکشنبه بتوانیم همان سطح شور و اشتیاق در اطراف اولدترافورد ایجاد کنیم، می توان تصور کرد که چه نیروی مثبتی می‌تواند داشته باشد و تأثیری مثبت بر بازیکنان می‌گذارد.»

تن هاخ ادامه داد: «بخشی از وظیفه‌ام این است که به هر هوادار خوش شانسی که در ورزشگاه حضور خواهد داشت، یادآوری کنم که باید از بازی به شیوه‌ای مناسب لذت برد و بهانه‌ای برای توهین به هواداران رقیب در مورد تراژدی های هیلزبورو، هیسل یا هر تراژدی تاریخی دیگر نیست. این یکی از رقابت‌های واقعاً بزرگ در فوتبال دنیاست و چه دو باشگاه در اولدترافورد ملاقات کنند و چه در آنفیلد، همه هواداران باید به طور کامل روی حمایت از تیم خود تمرکز کنند و من و یورگن هم اعتماد داریم که می‌توانیم روی این اتفاق در بازی یکشنبه حساب کنیم.»

یونایتد از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013، چهار بار نتوانسته به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و این باشگاه چه در طول یا در پایان آن رقابت‌ها سرمربی خود را تغییر داد.

تن هاخ در مورد سهمیه گفت: «بله، قبلاً گفته بودم که ما در بازی های پیش رو باید قدر تک تک امتیازات را بدانیم. در وقت اضافه بازی دیشب برابر چلسی (شکست 4-3) ما بازی برده را از دست دادیم. اخیرا ما پنج امتیاز در وقت های اضافه از دست دادمی و این بسیار برای ما گران تمام شده است. در این مقطع امتیازات بسیار گرانبها هستند ولی ما خوب کار نکرده ایم. در تیم همه این را می دانند. حالا ما امتیازات زیادی عقب هستیم، بنابراین کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم داشت اما ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و من مطمئن هستم که خواهید دید، تیم ما شخصیت بالایی دارد. ما تیمی قدرتمند داریم و من مطمئن هستم که یکشنبه برای مبارزه با لیورپول آماده خواهیم بود.»

تن هاخ از ایمان بالایش به تیم حرف زد : «شخصاً باید بازی و تیم را مدیریت کنم. ما می بینیم که این تیم کیفیت لازم را دارد. ما چندین بازیکن بزرگ داریم. ما می توانیم بهتر شویم و می توانیم با استانداردهای بسیار بالایی بازی کنیم. ما برابر چلسی و بازی قبلی برابر لیورپول این را دیدیم. ما می توانیم با بهترین ها رقابت کنیم و بهترین تیم های لیگ برتر را شکست دهیم. وقتی این کار را در لیگ برتر انجام دهید، می توانید آن را در سراسر اروپا انجام دهید. ما اکنون باید یاد بگیریم که چگونه بازی‌ها را ببریم. بازی با چلسی درس خوبی بود و همه باید یاد بگیرند که چطور می توان در یک لحظه بازی برده را با باخت عوض کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7qrb

آخرین اخبار