تاریخ انتشار: 1395/07/04 20:19
کد خبر: 259377

سرنوشت مشترک لستر ایران و لستر اورجینال!

استقلال خوزستان و لسترسیتی انگلستان هم اکنون با هفت امتیاز در جایگاه یازدهم جدول لیگ های خودشان قرار دارند، مثل اینکه سرنوشت این دو تیم با هم نوشته می شود.
سرنوشت مشترک لستر ایران و لستر اورجینال!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، استقلال فصل قبل موفق شد در حضور تیم های مدعی چون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران به قهرمانی برسد. شاگردان ویسی تنها سه سال سابقه حضور در لیگ برتر داشتند و دراین مدت بازیکنان بسیاری را تغییر دادند.

*قدرت نمایی با کم نام و نشان ها

اما فصل قبل استقلال یک نمایش دل انگیز داشت، با بازیکنان کم تجربه و جوان اما با انگیزه ای چون حسن بیت سعید، فرشاد جانفزا، مهدی زبیدی، علی اصغر عاشوری، فرشاد سالاروند، دانیال ماهینی، جلال عبدی ، گودرز داوودی، امید سینگ در کنار با تجربه هایی چون رحیم زهیوی، محمد طیبی، هادی خنیفر، میثم دورقی.

*قهرمانی لستر ایران و لستر اورجینال!

همزمان با اینکه آبی های خوزستانی در لیگ ایران پیشتازی می کردند، در لیگ انگلستان، لسترسیتی در حضور تیم هایی چون منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، تاتنهام، چلسی و آرسنال در صدر جدول پیشتازی می کرد تا برای شاگردان ویسی لقب "لستر ایران" برگزیده شود.

*رانیه ری ماند، سید آمد

در انتهای لیگ لسترسیتی و البته لستر ایران به مقام قهرمانی رسیدند اما روی نیمکت دو تیم سرنوشت جداگانه ای به وقوع پیوست. رانیه ری در لستر ماند اما ویسی به سپاهان رفت و نیمکت را به دست راست خود سید سیروس پورموسوی سپرد.

 *رفت و آمدهای نقل و انتقالاتی

لستر در بازار نقل و انتقالات تنها انگولو کانته را از دست داد و این هافبک به چلسی پیوست تا ترکیب فصل قبل خود را حفظ کند، السلیمانی مهمترین خرید لستری ها در بازار نقل و انتقالات بود. استقلالی های خوزستان نیز سعی کردند تیم خود را حفط کنند و تنها خسوس، کولیبالی و نصاری از ترکیب اصلی آنها جدا شدند و مابقی بازیکنان ماندند تا بازهم شگفتی آفرین باشند. مهدی مومنی، رافائل روبالو و پورقاز مهم ترین خریدهای استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات بودند.

*امتیاز و رتبه یکسان تا امروز

هم اکنون هر دو تیم استقلال خوزستان و لسترسیتی با 7 امتیاز در جایگاه های یازدهم جدول لیگ برترشان حضور دارند که این نکته بسیار جالبی است.

*زوج های آتشین

زوج جیم واردی  و السلیمانی تا کنون چهار گل برای لستری ها زده اند و در نمونه ایرانی لستر زوج زهیوی و بیت سعید 7 گل به ثمر رسانده اند تا زوج های آتشین خط های حمله لستر ایران و لستر اورجینال لقب بگیرند.

باید دید در ادامه رقابت های لیگ آیا دو تیم لستر سیتی و استقلال خوزستان که در مطبوعات ایران به نوعی پیوند برادری با هم امضا کرده اند، می توانند در ادامه رقابت های لیگ به مانند فصل قبل موفق شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a77wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان