تاریخ انتشار: 1395/07/22 18:33
کد خبر: 255928

کریم، جانشین نیمکت‌نشین آقای گل جهان

آخرین گل‌های کریم در تیم ملی 2 گل به قرقیزستان در بازی دوستانه بود. او در پانانیوس هم در 4 بازی 2 گل به ثمررسانده و آمار خوبی دارد.
کریم، جانشین نیمکت‌نشین آقای گل جهان

«ما شباهت‌های زیادی با هم داریم. هر دو از شهر اردبیل هستیم. هر دو شماره ۱۰ به تن کردیم و با تلاش زیاد توانستیم به اروپا ترانسفر شویم. خوشحالم که جانشین خوبی بعد از من پیدا شد و توانست راهی که رفته بودم را ادامه دهد.»
این صحبت‌های علی دایی درمصاحبه با مجله گاتزتا در مورد کریم انصاری‌فرد است. دایی از شباهت‌هایش با شاگرد موفقش در این سال‌ها گفته اما این روزها دایی وانصاری‌فرد یک تفاوت بسیار بزرگ دارند. نیمکت‌نشینی در تیم ملی اتفاقی است که دایی تجربه چندانی در آن ندارد و در هیچ مقطعی چندان آن را تجربه نکرد اما انصاری‌فرد حالا  دیگر با تجربه روزهای خوبی را در تیم ملی نمی‌گذراند. در روزهایی که خط حمله تیم ملی چرخشی میان قوچان‌نژاد و آزمون جابه‌جا می‌شود انگار جایی برای کریم نیست. از آخرین حضور انصاری‌فرد در ترکیب اصلی روزهای زیادی می‌گذرد. این درحالیست که او در تیم باشگاهی‌اش روزهای خوبی دارد. درست برعکس رامین رضاییان! کسی که در تیم باشگاهی در لیست سیاه است و نورچشمی تیم‌ملی. انصاری‌فرد اما در تیم باشگاهی گل می‌زند و پاس گل می‌دهد و در تیم ملی روی نیمکت می‌نشیند.

آخرین گل‌های او در تیم ملی 2 گل به قرقیزستان در بازی دوستانه بود. او در پانانیوس هم در 4 بازی 2 گل به ثمررسانده و آمار خوبی دارد.


با این حال اما ظاهرا در تفکرات کی‌روش جایی برای ماشین‌گلزنی تیم نیست. البته انصاری‌فرد نشان داده علاوه بر شباهت‌های فنی با دایی از نظر سخت‌کوشی و پشتکار هم تفاوت زیادی با او ندارد. او فقط مترصد یک فرصت است تا بتواند در میان آزمون جوان و تکنیکی و قوچان‌نژاد گل‌زن و مهاجمان تازه‌وارد جایی برای خود دست و پا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pxbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: شباهت‌های زیادی بین من و انصاری فرد وجود دارد