تاریخ انتشار: 1395/08/30 19:16
کد خبر: 248033

ماموریت جدید سردار ایرانی: گلزنی به مانوئل نویر

گلزنی به بایرن مونیخ می‌تواند افتخارات سردار را بیشتر والبته دست‌نیافتنی‌تر کن
ماموریت جدید سردار ایرانی: گلزنی به مانوئل نویر

بعد از اتلتیکو و آژاکس حالا نوبت بایرن‌مونیخ است. بعد از اوبلاک که طلسم دروازه‌اش توسط سردار ایرانی شکست حالا مانعی به نام نویر مقابل این مهاجم قرار دارد. یک جدال سخت و البته شیرین. قرار گرفتن سردار در آزمون‌های سخت و دشوار علاوه بر جذابیت برای هواداران این بازیکن ایرانی می‌تواند او را در عین جوانی باتجربه و بااعتماد به نفس کند.

گلزنی به بایرن مونیخ می‌تواند افتخارات این بازیکن جوان را بیشتر والبته دست‌نیافتنی‌تر کند. از میان بازیکنان ایرانی تنها خداداد عزیزی سابقه گل زدن به بایرن مونیخ را دارد. او هم دروازه یک دروازه بان بسیار بزرگ به نام اولیور کان را باز کرد که در آن زمان تا مدتها نقل محافل ورزشی بود و البته د راین بازی هم یک پنالتی گرفت تا حسابی چهره ویژه این میدان باشد.

حالا بعد از سالها باز هم این سردار است که باید روزهای خوش لژیونرهای ایرانی را در میادین بزرگ زنده کند. او که این روزها تمام اخبار پیرامونش در مورد حاشیه و شکایت روبین‌کازان و هو شدن توسط هواداران تیم سابقش و همچنین پرس و جو توسط پلیس فدرال بوده برای بازگشت به جایگاه قبلی به این گل نیاز حیاتی دارد. یک گل به نویر می‌تواند پایانی خوش باشد بر یک هفته حاشیه و دعوا و تهمت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5l75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار در ترکیب اصلی/ سعید نیمکت نشین

آزمون و عزیت الهی، فردا شب به مصاف بایرمونیخ می روند
در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛