تاریخ انتشار: 1395/09/03 00:46
کد خبر: 247568

حالا که چشمی آمده ستاره میخواهد برود/ استقلال در خطر از دست دادن بازیکن

ایمان مبعلی ستاره سابق استقلال و حال حاضر نفت تهران دوست ندارد بازیکنی باشد که فقط در 10 دقیقه پایانی بازی به میدان بیاید.
حالا که چشمی آمده ستاره میخواهد برود/ استقلال در خطر از دست دادن بازیکن

ایمان مبعلی 34 سالگی را رد کرده اما هنوز از فوتبال خسته نشده و در نفت تهران توپ می زند. این ستاره سابق استقلال البته قصد ندارد تا از کار افتادگی کامل در فوتبال بماند و گفته پیش از اینکه این اتفاق بیفتد از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

مبعلی گفته: «من فوتبال را دوست دارم و هیچ وقت از فوتبال بازی کردن در این سال ها سیر نشدم. دوست دارم اگر قرار است بازی کنم همیشه جزو نفرات خوب تیم باشم. دوست ندارم چون حالا از ۳۰ سال عبور کرده ام به چشم یک بازیکن ذخیره و سن بالا دیده شوم. اگر به لحظه ای برسم که نگاه مربی به من چنین حالتی باشد یقین بدانید که هیچ وقت این لحظه نخواهد رسید. چون من پیش از آن از فوتبال خداحافظی کرده ام. تا زمانی که فیکس بازی کنم در صحنه باقی می مانم. حالا شاید برخی بازی ها بحث تاکتیکی باشد. این فرق می کند. اما اگر یک بازیکن که از مرز ۳۰ سالگی گذشته را بخواهد باشد و ۱۰ یا ۱۵ دقیقه آخر به بازی بیاید یا اگر فیکس است دقیقه ۶۰ بخواهد تعویض بشود من چنین شرایطی را دوست ندارم. سعی می کنم چنین اتفاقی برای فوتبالم رخ ندهد و زودتر خداحافظی می کنم. شاید هم آخر فصل از فوتبال خداحافظی کردم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpgqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاکتیک دایی مقابل استقلال لو رفت!