تاریخ انتشار: 1396/04/13 15:13
وزیر ورزش و جوانان:
کد خبر: 198630

برنامه کلی کی روش مورد تایید من و مهدی تاج قرارگرفت/ بعد زا بررسی، نقشه راه را مشخص کردیم

مسعود سلطانی‌فر درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی شدن صعودش به جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: کی‌روش مربی موفقی بوده است و در این دوره از رقابت‌های مقدماتی با توجه به اینکه همه عوامل کار و تلاش کردند، تیم ملی توانست یک نتیجه تاریخی و صعودی مقتدرانه را رقم بزند. کی‌روش هم تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و اگر قرعه نیز مناسب باشد، مطالبات این است که بتوانیم به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم.
برنامه کلی کی روش مورد تایید من و مهدی تاج قرارگرفت/ بعد زا بررسی، نقشه راه را مشخص کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی ،مسعود سلطانی‌فر درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی شدن صعودش به جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: کی‌روش مربی موفقی بوده است و در این دوره از رقابت‌های مقدماتی با توجه به اینکه همه عوامل کار و تلاش کردند، تیم ملی توانست یک نتیجه تاریخی و صعودی مقتدرانه را رقم بزند. کی‌روش هم تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و اگر قرعه نیز مناسب باشد، مطالبات این است که بتوانیم به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: برای اینکه در همین درجه آمادگی بمانیم و ان‌شاالله حضور شایسته‌ای داشته باشیم، کی‌روش یک برنامه کلی داد که آن برنامه در جلسه من و مهدی تاج، رئیس فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و نقشه راه را مشخص کردیم. امیدواریم که این برنامه‌ریزی با تلاش همه و حمایت و نظارت ما همراه شود و منابع و امکاناتش را هم بتوانیم تامین کنیم. همچنین امیدوارم برای این دوره که یک سال تا جام جهانی باقی مانده، بتوانیم در مسابقات مهم شرکت کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: تلاش می‌کنیم نیازها را به‌گونه‌ای تدارک ببینیم که مشکلات حل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvpr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف هایی که کی روش را عصبی میکند