تاریخ انتشار: 1396/09/20 16:32
کد خبر: 169874

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان/ رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن خورد ، بارسلونا به چلسی

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و در این دور شاهد جدال تکراری چلسی - بارسلونا و رئال مادرید - پاریسن ژرمن خواهیم بود.
قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان/ رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن خورد ، بارسلونا به چلسی

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه در نیون سوئیس انجام شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. بازی های این دور در ماه فوریه و مارچ برگزار می شود.

در این مرحله ۱۶ تیم حضور دارند. هشت تیم در سید یک قرار دارند (که در گروه خود اول شدند) و هشت تیم هم در سید دو قرار دارند (در گروه خود به عنوان دوم رسیدند).

تیم های سرگروه:

منچستریونایتد - پاریسن ژرمن - آ اس رم - بارسلونا - لیورپول - منچسترسیتی - بشیکتاش - تاتنهام

تیم های دوم گروه:

بازل - بایرن مونیخ - چلسی - یوونتوس - سویا - شاختاردونتسک - پورتو - رئال مادرید

نکته در قرعه کشی این است که در این مرحله تیم هایی که از یک کشور هستند نمی توانند با یکدیگر روبرو شوند. طبیعتاً تیم هایی که در دور گروهی هم در یک گروه قرار داشتند، مقابل هم قرار نخواهند گرفت.

روند قرعه کشی با حضور مارکتی و ژابی آلونسو آغاز شد. اولین تیم یوونتوس بود که از گلدان شماره دو بیرون آمد و با تاتنهام روبرو می شود. دومین تیم بازل بود که از قرعه بیرون آمد و با منچسترسیتی روبرو خواهد شد. پورتو نیز در قرعه کشی با لیورپول برخورد کرد. سویا چهارمین تیم بود که در قرعه بیرون آمد و با منچستریونایتد روبرو شد. رئال مادرید هم در قرعه ای سخت با پاریسن ژرمن برخورد کرد. شاختار نماینده اکراین با قرعه آ اس رم روبرو شد. چلسی هفتمین تیم بود که از گلدان شماره دو بیرون آمد و دوباره با بارسلونا روبرو شد. بایرن مونیخ هم با نماینده ترکیه، بشیکتاش روبرو می شود.

به این ترتیب در اولین دور حذفی، بار دیگر شاهد رقابت چلسی و بارسلونا و همچنین رئال مادرید - پاریسن ژرمن خواهیم بود که در سال های اخیر چندین بار با هم پیکار کرده اند. یوونتوس هم با قرعه سختی همچون تاتنهام روبرو شد. اما سایر مدعیان، باید از قرعه خود راضی باشند.

 

یوونتوس - تاتنهام

بازل - منچسترسیتی

پورتو - لیورپول

سویا - منچستریونایتد

رئال مادرید - پاریسن ژرمن

شاختار دونتسک - آ اس رم

چلسی - بارسلونا

بایرن مونیح - بشیکتاش

 

تیم های حاضر در سید یک در مسابقه برگشت میزبان هستند.

بازی های دور رفت، در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن، اول و دوم اسفند و بازی های دور برگشت، ۱۵، ۱۶ و ۲۲ و ۲۳ اسفند برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xged

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار عجیب؛ هر چهار سرگروه لیگ قهرمانان باختند