تاریخ انتشار: 1396/10/30 10:32
کد خبر: 163928

آرسنال در پی جذب پیر امریک اوبامیانگ

آرسنال به دنبال خریدن پیر امریک اوبامیانگ است تا جای الکسیس سانچس که احتمالا ظرف چند روز آینده از تیم شمال لندن جدا می‌شود را پر کند.
 آرسنال در پی جذب پیر امریک اوبامیانگ

گفته می‌شود مهاجم گابنی بر سر مسائل شخصی با باشگاه آرسنال به توافق رسیده و حالا توپ در زمین بوروسیادورتموند است.

آنطور که میرر گزارش داده اوبامیانگ مصمم است هر طور شده از تیم آلمانی جدا شود به این دلیل که به خاطر مسائل انضباطی از ترکیب این هفته تیمش برای بازی با ولفسبورگ کنار گذاشته شد. او که در یک سال گذشته سه بار با چنین برخوردی از سوی مقامات دورتموند مواجه شده گفته دیگر باز نمی‌گردد.

اوبامیانگ در چند فصل گذشته خود را به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا مطرح کرده و در این فصل هم فرم خیلی خوبی داشته. او در 15 بازی این فصل در بوندس‌لیگا 13 گل زده و در رقابت‌های دیگر نیز هشت گل برای تیمش به ثمر رسانده است. مساله انضباطی این بود که او در یک جلسه باشگاه حضور نداشت و هانس یواخیم واتزکه مدیر اجرایی دورتموند گفت: «اوبا باید با مربی حرف بزند و به او بگوید آیا حاضر است تمام توانش را در اختیار تیم بگذارد. پیتر اشتوگر(مربی تیم) و میشاییل زورک(مدیر ورزشی) قضیه را با او حل و فصل می‌کنند. باید ببینیم ظرف چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. از نظر من منطقی است که بماند، انتظار دارم همه چیز همانطور باشد که بود. او بازیکن BVB است، تمرین می‌کند و برای بازی بعدی در برنامه‌های ما است.»

آرسنال ترجیح می‌دهد هر چه زودتر تکلیف خریدهایش مشخص شود و اوبامیانگ و هنریک مخیتاریان زودتر به این تیم اضافه شوند. اسون میسلینتات مدیر جدید دپارتمان جذب نیروی آرسنال از دوران حضور در دورتموند این دو بازیکن را به خوبی می‌شناسد و باور دارد باشگاه آلمانی مایل به فروش اوبامیانگ است.

اوبامیانگ در دو فصل اخیر 79 گل در رقابت‌های مختلف زده که 32 گل بیشتر از سانچس است. اوبا در کنار مخیتاریان زوجی رویایی را تشکیل داده بود و در آخرین فصلی که کنار هم بودند، روی هم 62 گل زدند اما اینکه با حضور مسعود اوزیل و الکساندر لاکازت، آرسن ونگر چطور از این چهار نفر بهره می‌گیرد هنوز جای سوال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mqvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای ضد و نقیض از انتقال  اوبامیانگ  به آرسنال