تاریخ انتشار: 1395/08/28 11:51
کد خبر: 248492

آبیاتی: بعضی ها در میلان کم کاری می کردند

کریستین آبیاتی، دروازبان پیشین آث میلان که سابقه بازی در ۲۸۱ بازی با پیراهن این تیم را دارد فاش کرده است که در فصول آخری که در این تیم توپ می زده بازیکنانی حضور داشتند که خوب تمرین نمی کردند و سایرین نیز ضربه می زدند.
آبیاتی: بعضی ها در میلان کم کاری می کردند
به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، او در گفتگویی تلویزیونی ضمن بیان اینکه برخی از بازیکنان نسبت به تیم بی تفاوت بودند، در این خصوص اظهار داشت:
 
برایم غیر قابل درک است که کسی پیراهن میلان را بپوشد و این رفتار را داشته باشد. به نظرم بهترین تصمیم باشگاه فروش این بازیکنان بود. آن ها به کل تیم آسیب می زدند و انگیزه سایرین را نیز کمتر می کردند. من تا روز آخی که در میلان بودم سعی می کردم با تمام توانم تمرین کنم و کمک حال تیم و سرمربی باشم. حتی اگر کسی بازی نکند، باید آن قدر آماده باشد که هر وقت لازم شد برای تیم به میدان برود.
 
وی ادامه داد:
 
اما به خوبی یادم هست که کسانی بودند که به بهانه نارضایتی از نیمکت نشینی، دل به تمرین نمی دادند و کم کاری می کردند. کمتر کسی را در دوران حضورم در میلان سراغ دارم که این گونه بوده باشد. آن ها کل تیم را تحت تاثیر قرار می دادند. میلان خانه دوم من بود. راستش را بخواهید دلم برای فوتبال نه، بلکه برای میلان تنگ شده است. میلان خانه دوم من است. یکشنبه شب من هم میان هواداران می ایستم و درست مثل زمانی که درون دروازه بودم، در طول بازی حرص می خورم.
 
او در خصوص عملکرد مونتلا در میلان افزود:
 
مونتلا کارش را به خوبی انجام می دهد. خوشحالم که بازیکنان جوان فراوانی در میلان هستند و این به من امیدواری می دهد. آن ها هیچ وقت بی هدف زیر توپ نمی زنند و کاملا هدفمند فوتبال بازی می کنند. میهایلوویچ و بروچی این مسیر را پارسال آغاز کردند و زیرساخت ها را برای مونتلا محیا کردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpewv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: اهمیت همه بازیکنان در تیم من یکسان است؛ گل های کریستیانو به زودی از راه می رسد و همه ریلکس خواهند شد