تاریخ انتشار: 1395/09/28 21:24
کد خبر: 242060

نظر جالب خاق فوتبالیستها در مورد مسی و رونالدو

روزنامه یویچی تاکاهاشی، خالق کارتون فوتبالیست‌ها در مصاحبه اختصاصی با روزنامه اسپانیایی آس درباره شغل خود، شخصیت‌های کارتون، شباهت آنها با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت کرد.
نظر جالب خاق فوتبالیستها در مورد مسی و رونالدو
روزنامه یویچی تاکاهاشی، خالق کارتون فوتبالیست‌ها در مصاحبه اختصاصی با روزنامه اسپانیایی آس درباره شغل خود، شخصیت‌های کارتون، شباهت آنها با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت کرد. تاکاهاشی گفت: مدت‌هاست به کار تصویر‌سازی مشغولم اما زمانی که خیلی جوان‌تر بودم، همیشه دوست داشتم تصویر ساز بزرگی شوم. ستاره‌های فوتبال مرا تحت تاثیر قرار دادند و در نهایت این کار را انجام دادم. در ژاپن نقاشی و تصویرگری کاری محبوب است.
 
 
«زمانی که می‌خواهم کاری را شروع کنم، تمام ساعات شبانه روز به تصویرگری می‌پردازم. ایده کارتون فوتبالیست‌ها هنگامی به ذهنم آمد که ۱۸ ساله بودم و جام جهانی آرژانتین را تماشا می‌کردم. تحت تاثیر بازی‌ها قرار گرفتم. در ژاپن فوتبال ناشناخته بود. تصمیم گرفتم روی این موضوع کار کنم. نزدیک به دو تا سه سال زمان برد تا این کار را به پایان برسانم. زمانی که این تصاویر در سال ۱۹۸۱ منتشر شد، لیگ حرفه‌ای در ژاپن وجود نداشت. برایم افتخار است که در پیشرفت فوتبال کشورم تاثیرگذار بودم. اکنون ژاپن یک لیگ قوی دارد که تیم ملی نیز به جام جهانی می‌رود.»
 
 
نخستین بازیکنی که او را تحت تاثیر قرار داد: ماریو کمپس در جام جهانی مرا مجذوب خود کرد و سپس دیگو آرماندو مارادونا. بازی مهاجم آرژانتینی را می‌توانستم به صورت زنده تماشا ‌کنم. به عنوان یک تصویر گر، برایم انتقال احساس بازیکن جذاب‌تر است.
 
 
سوباسا اوزارای کنونی در جهان فوتبال: لیونل مسی، سوباسای کنونی در جهان فوتبال است. طرفدار بارسلونا هستم و ال کلاسیکو از نخستین بازی‌هایی است که از این تیم به یاد دارم. در آن زمان، آخرین فصل حضور لوییس فیگو در بارسا بود. رقابت مسی و رونالدو شبیه به رقابت سوباسا و کاکرو یوگا است. آنها دو مهاجم برتر جهان هستند. این رقابت‌ها به نفع هر دو بازیکن است. مسی، سوباسا و رونالدو، کاکروی جهان واقعی هستند.
 
 

خلق کارتونی درباره مسی و رونالدو: این اتفاق هرگز نخواهد افتاد چون این دو فوتبالیست از غیرممکن‌ها عبور کردند و نمی‌توان درباره آنها نوشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la6oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زامبی های اینستاگرامی باید توپ طلای فحاشی بگیرند!