تاریخ انتشار: 1395/11/29 18:23
کد خبر: 228471

رد پیشنهاد نجومی چینی‌ها توسط ستاره تاتنهام

روزنامه سان انگلیس نوشته است که دنی رز، مدافع تاتنهام از تیم شانگهای چین پیشنهاد حقوق 5/14 میلیون پوند در سال داشته است اما آن را رد کرده است تا در وایت هارت لین بماند و با سفیدپوشان لندن جام ببرد.

به گزارش فرتاک ورزشی، رز 26 ساله در صورتی که پیشنهاد چینی‌ها را قبول می‌کرد می‌توانست هفته‌ای 285 هزار پوند حقوق بگیرد اما او ترجیح داده به قرارداد 5 ساله‌ای که تابستان امسال با تاتنهام بست متعهد بماند و دست رد به سینه آندره‌ ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی شانگهای زد.

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام، شانگهای قصد داشته برای خرید دفاع چپ انگلیسی تاتنهام به این باشگاه 38 میلیون پوند بپردازد اما او که مورد توجه هر دو باشگاه شهر منچستر هم قرار گرفته است، قصد ترک شاگردان مائوریسیو پوچتینو را ندارد. به نوشته سان با وجود پیشنهادها و فرصت‌های خوبی که پیش روی زر قرار گرفته است، یک چیز باعث ترغیب شدن وی به ماندن در وایت هارت لین بوده و آن رابطه صمیمانه‌اش با مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی تاتنهام است. او درباره پوچتینو گفت: من درباره پوچتینو می‌توانم چیزهای زیادی بگویم. من فقط برای لذت بردن فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه می‌خواهم جام ببرم. می‌خواهم زمانی که 34 یا 35 ساله شدم و به گذشته نگاه کردم و ببینم که چیزی برده‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zr8aa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نهایی شد؛ رونمایی از اولین خرید سرخپوشان در فصل بعد