تاریخ انتشار: 1395/07/02 19:38
اختصاصی/
کد خبر: 259758

پیش بازی گروه اول لیگ دو/ رقابت ها حساس و نزدیک بهم/ بعثت و نفت امیدیه در اندیشه تداوم صدرنشینی

دیدارهای هفته چهارم لیگ دو در گروه اول این مسابقات فردا شنبه با انجام 6 بازی پیگیری خواهد شد.
پیش بازی گروه اول لیگ دو/ رقابت ها حساس و نزدیک بهم/ بعثت و نفت امیدیه در اندیشه تداوم صدرنشینی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که در این میان گروه اول این رقابت ها با انجام 6 بازی پیگیری خواهد شد.

در این گروه تا پایان هفته سوم تیم های نفت امیدیه 7 امتیاز، بعثت کرمانشاه6 امتیاز و فولاد نوین اهواز با 5 امتیاز عناوین اول تا سوم جدول را بخود اختصاص داده اند.

 

برق نوین شیراز-شهباز نوژان البرز

تیم برق نوین شیراز که در هفته اول با تیم قشقایی شیراز و در یک دربی به تساوی صفر صفر رسیده بود در هفته دوم با یک گل اروند خرمشهر را برد و در هفته سوم  در برابر سپهر نقش جهان با یک گل مغلوب شد و حالا با یک برد یک تساوی و یک باخت و 1 گل زده و 1 گل خورده و کسب 4 امتیاز در رده 4 گروه خود قرار دارد.

در آن سوی میدان تیم شهباز نوژان البرز هفته اول را با برد آغاز کرد و تیم زاگرس جنوب را با یک گل برد و پس از یک هفته استراحت در هفته سوم از تیم بعثت کرمانشاه با دو گل در خانه شکست خورد وبا 1 گل زده و 2 گل خورده با 3 امتیاز و با یک بازی کم تر در رده 9 جدول قرار دارد.

 

نفت و گاز گچساران - فولاد نوین اهواز

نفت و گاز گچساران در هفته اول با یک برد پرگل 5 بر 0 تیم کیمیا فرایند را شکست داد و پس از دو هفته تعطیلاتی که داشتند باید به مصاف فولاد نوین برود.تیم نفت و گاز با همین یک بازی و با 3 امتیاز در رده 6 قرار دارد

در آن طرف تیم فولاد نوین با یک تساوی در مقابل نفت امیدیه در هفته اول متوقف شد و در هفته دوم نیز در مقابل کیمیا فرایند دو بر دو متوقف شد و در هفته سوم تیم شهر باران را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و با 5 امتیاز در رده 3 جدول قرار دارد.

 

شهر باران - قشقایی شیراز

تیم شهر باران که از هفته سوم با نظر فدراسیون به لیگ دسته دوم اضافه شد در هفته سوم  از تیم فولاد نوین اهواز با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.و با یک باخت در رده 13 گروه و در قعر جدول ایستاده.

در آن سمت میدان تیم قشقایی با یک تساوی در هفته اول و در هفته دوم با یک باخت یک بر صفر از نفت امیدیه در هفته سوم در شیراز با یک تساوی دو بر دو از تیم کیمیا فرایند متوقف شد تا با 2 امتیاز در رده 10 جدول قرار دارد.

 

نفت امیدیه - سپهرنقش جهان

تیم نفت امیدیه که صدر نشین این گروه است در هفته اول مقابل فولاد نوین اهواز به تساوی دو بر دو رسید اما در هفته دوم توانست تیم قشقایی شیراز را با یک گل از پیش رو بردارد و در هفته سوم نیز با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم پر مهره اروند خرمشهر گذشت تا صدر گروه را مال خود کند و روحیه خوبی برای این بازی داشته باشد.

در ان سمت تیم سپهر نقش جهان در هفته اول با تساوی صفر صفر مقابل  شهرداری اراک کار خود را آغاز کرد و در هفته دوم با نتیجه 3 بر 1 از تیم بعثت کرمانشاه شکست خورد و در هفته سوم توانست تیم برق نوین شیراز را با یک گل شکست دهد و با چهار امتیاز در رده 5 جدول قرار گیرد.

 

بعثت کرمانشاه - زاگرس یاسوج

تیم بعثت کرمانشاه که یکی از مدعیان صعود و در رده دوم گروه قرار دارد در هفته اول با یک باخت سنگین از تیم اروند خرمشهر کارش را آغاز کرد و در هفته دوم توانست باخت هفته اول را جبران کند و با نتیجه سه بر یک تیم سپهر نقش جهان را شکست دهد و در هفته سوم تیم شهباز نوژان البرز را با 2 گل مغلوب کرد و با 6 امتیاز وضعیت خوبی دارد.

در آن سوی میدان تیم زاگرس جنوب در هفته اول با یک گل از شهباز لوژان البرز شکست خورد در هفته دوم استراحت کرد تا در هفته سوم در خانه تیم شهرداری اراک را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و با 3 امتیاز در رده 8 جدول قرار بگیرد.

با توجه به فاصله 3 امتیازی بین دو تیم این بازی برای هر دوتیم اهمیت زیادی دارد.

 

کیمیا فرایند تهران-اروند خرمشهر

تیم کیمیا فرایند که در هفته اول با نتیجه 5 بر صفر از نفت و گاز گچساران شکست خورد توانست در هفته دوم یک امتیاز خانگی از تساوی با فولاد نوین اهواز بگیرد و در هفته سوم با تساوی دو بر دو در شیراز تیم قشقایی این شهر را متوقف کرد و با 2 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد.

در آن سوی میدان تیم پر مهره اروند خرمشهر  در بازی اول تیم بعثت کرمانشاه یکی از تیم های خوب امسال را با نتیجه چهار بر یک بدرقه کرد اما نتواست  در هفته دوم نتیجه خوبی کسب کند و با یک گل از تیم برق نوین شیراز شکست خورد و در هفته سوم در خانه با نتیجه سنگین سه بر یک از نفت امدیه هم باخت و فقط با 3 امتیاز در رده 7 است.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkkap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان نفت و گاز گچساران در هفته اول/ بعثت چوب تغییرات مداوم مربیان را خورد
بررسی دیدارهای گروه یک لیگ دو؛